تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 ژوئن 2021 - 20:08

مردم با حضور گسترده در انتخابات، در سرنوشت خود نقش آفرینی کنند

مردم با حضور گسترده در انتخابات، در سرنوشت خود نقش آفرینی کنند

رقم زدن آینده ای خوب و روشن برای کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دور از انتظار نیست. سید علی مرعشی کاندید ششمین دوره شورای شهر اهواز(با کد ۲۴۶۴) بر لزوم حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: رقم زدن آینده ای خوب و روشن برای کشور با مشارکت گسترده

رقم زدن آینده ای خوب و روشن برای کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دور از انتظار نیست.

سید علی مرعشی کاندید ششمین دوره شورای شهر اهواز(با کد ۲۴۶۴) بر لزوم حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: رقم زدن آینده ای خوب و روشن برای کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند گفت: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری گسترده داشته باشند و در سرنوشت کشور نقش داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه الهی است گفت: انتظار مردم از دولت جدید این است که تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم بویژه اشتغال جوانان به کار بگیرد و به وعده هایی که می دهد عمل کند.

وی گفت: باید با مشارکت گسترده و حضور پرشور در انتخابات، دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب را ناامید کنیم و قدرتمندی ایران را به دنیا نشان دهیم.

سید علی مرعشی با تاکید بر اینکه هر رأی مردم نشان از وفاداری آنها به آرمان های نظام و انقلاب است گفت: مردم بصیر و فهیم ما باید با حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن انتخاب یک فرد اصلح و شایسته، زمینه را برای تحول کشور در تمام زمینه ها فراهم کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.