تاریخ انتشار : شنبه 29 می 2021 - 12:04

انجام روزانه ۳ هزار مورد واکسیناسیون در شرق اهواز

انجام روزانه ۳ هزار مورد واکسیناسیون در شرق اهواز

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد. هما خوزستان: امراله مردانی با بیان اینکه روند کاهشی مبتلایان به کرونا به صورت ثابت مانده است،

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد.

هما خوزستان: امراله مردانی با بیان اینکه روند کاهشی مبتلایان به کرونا به صورت ثابت مانده است، اظهار کرد: روزانه به صورت میانگین ۴۰۰ تا ۵۰۰ مراجعه‌کننده در شرق اهواز داریم که از ۵۰ درصد این تعداد، تست گرفته می‌شود.

وی افزود: تنها از مراجعه‌کنندگان دارای علائم کرونا تست PCR گرفته می‌شود و از تست‌های گرفته‌شده نیز ۵۰ درصد موارد، مثبت می‌شوند. 

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص روند اجرای واکسیناسیون کرونا نیز گفت: در حال حاضر دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز فعال هستند. مجتمع ملی حفاری در منطقه ملی راه مراکز شماره ۱۹، ۱۲ و ۱۰ بهداشتی شامل کوی ملت، زیتون، ملی راه، زرگان و فرهنگیان را پوشش می‌دهد. دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شرق اهواز نیز در شهرک نفت مستقر است که جمعیت شهرک نفت، کوی آغاجاری، سپیدار و اطراف آن را پوشش می‌دهد.

مردانی افزود: به صورت میانگین در شرق اهواز روزانه بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ نفر واکسینه می‌شوند و سعی بر این است که هرچه زودتر واکسیناسیون گروه هدف ۶۵ سال به بالا به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.