تاریخ انتشار : دوشنبه 14 ژوئن 2021 - 13:50

آشنای غریب (مظلومیت آقا محسن در دیار خود)

آشنای غریب (مظلومیت آقا محسن در دیار خود)

✍️ سید علی حمیده کیش شاه قاسمی در تاریخ۹۹/۱۱/۳۰ با عده ای از همتباران خدمت آقا محسن امام بودیم . در آن جلسه روضه آشنای غریب را خواندم از جمله اینکه در نزد دیار خود و اصولگریانی که به آنها منتصب هستید، غربید. بعد از آن جلسه عده ای از همتباران بختیاری بصورت تلویحی معترض

✍️ سید علی حمیده کیش شاه قاسمی
در تاریخ۹۹/۱۱/۳۰ با عده ای از همتباران خدمت آقا محسن امام بودیم . در آن جلسه روضه آشنای غریب را خواندم از جمله اینکه در نزد دیار خود و اصولگریانی که به آنها منتصب هستید، غربید.
بعد از آن جلسه عده ای از همتباران بختیاری بصورت تلویحی معترض بودند که اینطور نیست .
چند روز پیش که بنر ستاد جناب رئیسی را بر سردر اداره پست مسجد سلیمان و دیروز هم و قتی که نصب بنر ایشان را بر روی بنر آقا محسن در اهواز، را دیدم ، به یاد آن جلسه افتادم و اشک از چشمانم جاری گشت و آه از نهادم برآمد. مصادیق آشنای غریب برایم تجلی یافت که به درستی آقا محسن در دیار خود غریب است.
من نمی دانم که از سنگر بر گشتگان دوران طلایی دفاع مقدس و مردم دیار آقا محسن چگونه می توانند ، این بی حرمتی را تحمل می کنند؟
۱) سخنی دارم با مسئولین شهرداری اهواز ، آیا فارغ از همه چیر، آیا در این خصوص مسئولیتی متوجه شما نیست و مقرراتی برای برخورد با این بی حرمتی و بد اخلاقی ها ندارید؟
۲) سخن بعد از ستاد جناب رئیسی است، شما که آسمان را به ریسمان می بندید که سید ما چنین است و چنان است، لطفا جواب دهید که این بی اخلاقی و بی حرمتی به سردار؛ سرداران در دیار خودش را چگونه تفسیر می کنید؟ هر چند من با روش شماها سال ها آشنا هستم .
۳) سخن بعد من به جنگاوران بویژه سرداران پرآوازه دیار نخل و بلوط است، که آیا این بی حرمتی را بر می تابید؟ آیا ای بی حرمتی به تمام رزمندگان و ایثارگران بویژه شهیدان ما نیست ؟
اللهم خلصنا.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.