تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 13:44

مومنان ۱۹۰ میلیارد ریال زکات فطریه به کمیته امداد خوزستان تقدیم کردند

مومنان ۱۹۰ میلیارد ریال زکات فطریه به کمیته امداد خوزستان تقدیم کردند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال زکات فطریه در عید سعید فطر امسال از سوی مردم مومن و متدین استان توسط مراکز این نهاد جمع آوری شد. هما خوزستان: جمال شیبه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پارسال  ۱۱۴ میلیارد ریال از زکات فطریه در پایگاه‌های کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال زکات فطریه در عید سعید فطر امسال از سوی مردم مومن و متدین استان توسط مراکز این نهاد جمع آوری شد.

هما خوزستان: جمال شیبه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پارسال  ۱۱۴ میلیارد ریال از زکات فطریه در پایگاه‌های کمیته امداد در خوزستان جمع‌آوری‌ و به حساب افراد زیر حمایت واریز شد که امسال این رقم رشد ۵۰ درصد داشته است.

وی گفت: امسال یک هزار و ۱۸۰ پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری این کمیته و مساجد سراسر خوزستان برای جمع‌آوری فطریه و کفاره آن و نیز برای کمک به فقرا تدارک دیده شد و از مسیرهای اینترنتی نیز زکات فطریه جمع آوری شد.

شیبه افزود: فطریه جمع‌آوری‌شده برای کمک‌ هزینه معیشت، رفع سوء تغذیه کودکان، کمک‌ هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه، مسکن و اشتغال افراد نیازمند هزینه می‌شود و زکات فطریه در محلی که به دست می‌آید در همان محل تقدیم نیازمندان می شود.

در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.