تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 19:51

توقیف محموله ۱۸۵ کیلوگرمی حشیش در هندیجان

توقیف محموله ۱۸۵ کیلوگرمی حشیش در هندیجان

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدامات اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی نیسان که در پوشش بار هندوانه حامل مواد مخدر بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار صالحی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

شهرستان هندیجان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

جانشین انتظامی خوزستان در ۹ اردیبهشت از دستگیری هفت قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در شهرستان هویزه خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.