تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آوریل 2021 - 19:47

تمام افراد بالای ۸۰ سال برای واکسیناسیون به مراکز بهداشت مراجعه کنند

تمام افراد بالای ۸۰ سال برای واکسیناسیون به مراکز بهداشت مراجعه کنند

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تمام افراد بالای ۸۰ سال حتی آنهایی که پرونده سلامت ندارند برای تزریق واکسن کرونا هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند. هما خوزستان: امراله مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سالمندان بالای ۸۰ سالی که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: تمام افراد بالای ۸۰ سال حتی آنهایی که پرونده سلامت ندارند برای تزریق واکسن کرونا هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

هما خوزستان: امراله مردانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سالمندان بالای ۸۰ سالی که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن کرونا با آنها تماس گرفته نشده ، با در داشتن کارت ملی به نزدیکترین مرکز یا پایگاه بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: در مرحله نخست سعی کردیم با سالمندان بالای ۸۰ سال که دارای پرونده سلامت هستند تماس بگیریم اما برخی افراد تاکنون پرونده سلامت تشکیل نداده‌اند که از آنها تقاضا داریم نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه تاکنون با چهار هزار نفر از افراد بالای ۸۰ سال در منطقه شرق اهواز تماس برقرار کردیم گفت: در ۲ روز گذشته تنها ۵۰۰ نفر از سالمندان بالای ۸۰ سال به مراکز بهداشتی مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه این گروه سنی از تزریق واکسن ترس دارند و با وجود اینکه با آنها تماس گرفته شده اما کمتر به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند و از این بابت با مشکل روبه رو شدیم.

مردانی گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم در آگاهی بخشی به مردم و به ویژه گروه سنی بالای ۸۰ سال به ما کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد افزود: امیدوارم در این مدت افراد بیشتری برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.