تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 14:50

تاکید شهردار اهواز بر لزوم بررسی مداوم مسائل درآمدی مناطق

تاکید شهردار اهواز بر لزوم بررسی مداوم مسائل درآمدی مناطق

بعد از ظهر روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه، جلسه کمیته درآمدی بخش های مختلف شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد. هما خوزستان: ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه با تاکید بر لزوم بررسی مرتب مسائل مالی و درآمدی در مناطق، عنوان کرد: مدیران مناطق

بعد از ظهر روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه، جلسه کمیته درآمدی بخش های مختلف شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.

هما خوزستان: ابراهیم نوشادی شهردار کلانشهر اهواز در این جلسه با تاکید بر لزوم بررسی مرتب مسائل مالی و درآمدی در مناطق، عنوان کرد: مدیران مناطق باید به صورت ویژه موضوع کسری های بودجه را پیگیری کنند تا در پرداخت مطالبات با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: شهردار منطقه در طول روز درگیر روزمرگی های منطقه است و معاونت های مربوطه باید با مدیران مرکز هماهنگی لازم را داشته باشند که در جلسات ارائه گزارش ها دقیق و با راهکار باشد.

نوشادی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کلانشهرهای کشور شهردار منطقه درگیر گزارش ها و راهکارهای درآمدزایی نیست اما متاسفانه در سیستم شهرداری اهواز همه چیز را از شهردار منطقه می خواهند که این مشکل باید اصلاح شود.

شهردار اهواز بیان کرد: مدیران مناطق برای جذب سرمایه گذاران با احترام و وقت کافی با آنها جلساتی را برگزار کنند که احساس خوبی نسبت به شهرداری داشته و با خیال راحت برای شهر هزینه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.