تاریخ انتشار : شنبه 1 می 2021 - 19:56

تاثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در کاهش آمار کرونا در خوزستان/ ۱۴هزار نیروی بسیجی پای کار بودند

تاثیر چشمگیر طرح شهید سلیمانی در کاهش آمار کرونا در خوزستان/ ۱۴هزار نیروی بسیجی پای کار بودند

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی یک موفقیت بزرگ و تجربه موفق ملی در زمینه مقابله و مهار بحران است که در ابتدا کسی به نتیجه بخش بودن آن باور نداشت. هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در نشست و بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان گزارشی

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی یک موفقیت بزرگ و تجربه موفق ملی در زمینه مقابله و مهار بحران است که در ابتدا کسی به نتیجه بخش بودن آن باور نداشت.

هما خوزستان: به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی در نشست و بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان گزارشی از فعالیت‌های سپاه خوزستان در زمینه مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

وی در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران تسنیم اظهار داشت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی برخی از مسئولان نسبت به ثمردهی این طرح تردید داشتند اما با گذشت زمان بلافاصله بر ضرورت و اهمیت آن تاکید می‌کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بین 10 تا 14 هزار نفر از بسیجیان خوزستان بخش‌های مختلف این طرح مشارکت داشتند که در پیک قبل به گفته مسئولان باعث کاهش بیش از 40 درصدی مرگ و میر شد.

وی افزود: مسئولان کشوری نیز از خدمات بسیجیان در این طرح تقدیر کرده‌اند و طرح شهید سلیمانی را یک تجربه بسیار موفق دانستند.

حاجتی گفت: 50 درصد است بسیجیان حاضر این طرح در قسمت رهگیری و غربالگری فعالیت داشتند. همین امر در کنار بخش‌های دیگر از جمله کمک‌های مومنانه برای موفقیت این طرح بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.