تاریخ انتشار : دوشنبه 29 مارس 2021 - 1:23

ورناصری نماینده مجلس در خانه مطبوعات خوزستان:رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند

ورناصری نماینده مجلس در خانه مطبوعات خوزستان:رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند

🔸دیدار نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با مدیر و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان 🔴رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند 🔸به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات خوزستان، نشست صمیمانه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل

🔸دیدار نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با مدیر و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان

🔴رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند

🔸به گزارش روابط عمومی خانه مطبوعات خوزستان، نشست صمیمانه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در راستای رشد و گسترش فعالیت های رسانه ای و انعکاس مسائل و مشکلات استان برگزار شد.

🔸در این نشست علی رضا ورناصری، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو از زحمات اصحاب رسانه و خانه مطبوعات در رسالت اطلاع رسانی و روشنگری مردم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: رسانه ها زبان گویا و چشم بیدار مردم هستند و نقش آن ها در پیشبرد اهداف استان مهم است، استان خوزستان ظرفیت های فراوان و نقش بی بدیل در اقتصاد کشور، کشاورزی، صنعت و… دارد اما مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان، ریزگردها و موضوعات زیست محیطی باعث مهاجرت بسیاری از مردم به ویژه نخبگان از سطح استان شده است.

🔸ور ناصری با اشاره به استعداد های جوانان خوزستانی به ویژه در عرصه مطبوعات و رسانه خواستار ارتباط و تعامل هرچه بیشتر شد تا با حل مسائل و مشکلات صنفی این قشر، با هم افزایی در راستای حل مشکلات استان قدم برداریم.

🔸این نماینده مجلس از مطبوعات و رسانه های خوزستان خواست تا در بحث مسائل مختلف به ویژه موضوع آب با مشارکت هم مسائل استان را بهتر نشان داده و خواستار مطالبه بر حق خود باشیم.

ورناصری در پایان گفت: رسانه ها هیچ خط قرمزی ندارند و برای شفاف سازی و توسعه استان به همه مسائل ورود کنند و ما بعنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم پیگیر این مطالبات باشیم.

❇️حال مطبوعات خوزستان خوب نیست

🔸رضا علیجانی، عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان ضمن تشکر از برگزاری این نشست عنوان کرد: نمایندگان خوزستان صدای مردم در مجلس هستند، در حال حاضر در دوره سختی از لحاظ اقتصادی به سر می بریم هم مردم و هم مطبوعات خوزستان با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند که تاثیر مستقیم بر فعالیت این قشر تلاشگر دارد و باعث ضعیف شدن بنیه مطبوعات خوزستان شده است.

🔸علیجانی خواستار اتحاد همه رسانه ها در بحث مسائل زیست محیطی به ویژه موضوع پروژه های انتقال آب شد و از نماینده خوزستان خواستار پیگیری هر چه تمام تر این موضوع در سطح ملی شد.

❇️تقویت اصحاب رسانه و مطبوعات خوزستان

افشار پرویزی بابادی، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان به نوعی پایتخت مطبوعاتی کشور است که بیش از ۱۸۰ پایگاه خبری و ۲۴ روزنامه فعال دارد، گفت: این آمار قابل توجه از حضور اصحاب رسانه در خوزستان نشان دهنده حضور فعال و نقش موثر مطبوعاتی ها در موضوعات مهم استان است که نیازمند توجه بیشتر از جانب مسئولین برای حل مسائل و مشکلات صنفی این قشر است.

🔸پرویزی بابادی از مجمع نمایندگان خوزستان خواستار توجه هر چه بیشتر به موضوعات اقتصادی مطبوعات، روزنامه ها و سرپرستی های استان شد و گفت: در بحث یارانه پرداختی و بودجه مطبوعات خوزستان، توجه هرچه بیشتر معاونت مطبوعاتی کشور را می طلبد و از نمایندگان خوزستان می خواهیم تا برای بهبود وضعیت خبرنگاران و رسانه های خوزستان پیگیر این موضوع باشند.

🔸پرویزی بابادی در بحث وضعیت خانه مطبوعات خوزستان که نیازمند یک ساختمان مناسب تر و مجهز تر و همچنین سالن کنفرانس برای برگزاری دوره های آموزشی و کتابخانه تخصصی برای استفاده خبرنگاران است را با نماینده خوزستان و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات مطرح کرد.

❇️آماده انعکاس صدای خوزستان هستیم

🔸افتخار فرج، از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خوزستان با تشکر از حضور و توجه نماینده مسجد سلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به مطبوعات خوزستان و اشاره به اینکه ارزش رسانه ها در همه سطوح حائز اهمیت است، اظهار کرد: هرجا که نیاز باشد تا موضوعات و صدای مردم خوزستان به سراسر کشور برسد خدمت گذار مردم هستیم و از ظرفیت رسانه ها برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد.

🔸فرج افزود: با وجود خبرها نا امید کننده در سطح خوزستان، پذیرای خبرهای مثبت و امید بخش هم هستیم و از نمایندگان استان خواستار انعکاس موضوعات این چنینی هستیم.

وزاتخانه مادر مانند وزرات نفت چرا در خوزستان نیست

🔸عباس مطر، نماینده خبرنگاران و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات هم در پایان عنوان داشت: خواستار توجه هرچه بیشتر نمایندگان به مسائل و مشکلات استان خوزستان به‌ویژه در سطح زیباسازی و مسائل عمرانی هستیم‌، ضمن اینکه خبرنگاران انتظار توجه هرچه بیشتر نمایندگان به موضوعات مهم و اساسی استانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.