تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آوریل 2021 - 18:22

نحوه برگزاری امتحانات مدارس با اعلام نظر ستاد ملی کرونا

نحوه برگزاری امتحانات مدارس با اعلام نظر ستاد ملی کرونا

هما خوزستان: استاندار خوزستان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان، گفت: در این زمینه حتما باید مصوبه ستاد ملی کرونا را داشته باشیم و پس از اینکه مصوبه را کسب کردیم، شیوه‌نامه آن را با کمک معاونت سیاسی اجتماعی و علوم پزشکی تدوین می‌کنیم. قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۵ فروردین) در اولین جلسه شورای آموزش

هما خوزستان: استاندار خوزستان در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش‌آموزان، گفت: در این زمینه حتما باید مصوبه ستاد ملی کرونا را داشته باشیم و پس از اینکه مصوبه را کسب کردیم، شیوه‌نامه آن را با کمک معاونت سیاسی اجتماعی و علوم پزشکی تدوین می‌کنیم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۵ فروردین) در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰، ضمن ابلاغ دستور به فرمانداران، بخشداران و دهیاران برای تکریم مقام معلم، اظهار کرد: از ۱۲۲ معلم طرح جلوه‌های ویژه معلمی استان، با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حد شایسته و مناسب تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایانی دانش آموزان، افزود: در ارتباط با آزمون ها، حتما باید مصوبه ستاد ملی کرونا را داشته باشیم و پس از اینکه مصوبه را کسب کردیم، شیوه نامه آن را با کمک معاونت سیاسی اجتماعی و علوم پزشکی تدوین می‌کنیم. در صورت حضوری بودن امتحانات باید مشخص شود که در هر سالن چند نفر حضور داشته باشند و به چه شیوه باشد. اما باید دید اساسا مجوز داده می‌شود یا نه.

استاندار خوزستان تاکید کرد: شرط اول برگزاری امتحانات، مجوز ستاد ملی کرونا است و شرط دوم تدوین شیوه‌نامه با همکاری حوزه‌های سیاسی، ریاست قرارگاه نظارتی کرونا و علوم پزشکی.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به وضعیت به‌کارگیری نیرو در دوره پیش دبستانی، تصریح کرد: برای استفاده از مربیان پیش دبستانی از چند منبع می‌شد استفاده کرد که یکی تایم مخالف، بازنشستگان و… است. اینجا باید مصوب کنیم که روسای شهرستان‌ها و مناطق با موسسان مدارس غیردولتی، سازمان‌ها و منابع عمومی غیردولتی قرارداد ببندند و پرداخت‌ها را انجام دهند.

استاندار خوزستان در پایان بر همکاری دستگاه‌هایی همچون مخابرات و ثبت احوال با آموزش و پرورش برای شناسایی بی‌سوادان تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.