تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آوریل 2021 - 18:48

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان : چهارمین جشنواره مطبوعات با نگاه تخصصی داوران همراه بود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان : چهارمین جشنواره مطبوعات با نگاه تخصصی داوران همراه بود

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان،  امروز یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در رشته های مختلف تشکر و قدرانی گردید . امید خوزستان: به گزارش خبرنگار نبض شهر ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از خانه مطبوعات خوزستان که در این برگزاری این

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان،  امروز یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در رشته های مختلف تشکر و قدرانی گردید .

امید خوزستان: به گزارش خبرنگار نبض شهر ، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از خانه مطبوعات خوزستان که در این برگزاری این جشنواره همکاری خیلی خوبی داشتند  گفت : ۳۲۲ اثر کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان ارسال شده بوذ و استقبال رسانه های استان از این جشنواره خیلی خوب بود .

دکتر محمد جورند اظهار کرد : رقابت در این جشنواره  تنگاتنگ بود و داوران خوبی آثار ارسالی رسانه ها را بررسی کردند و می توان گفت انتخاب آثار با نگاه تخصصی و علمی داوران همراه بود .

این مقام مسئول بیان کرد :  نظارت برای انتخاب برترین آثار ارسالی درحوزه های مختلف رسانه ای خوب بود وامیدواریم در بحث تولید محتوای با کیفیت خوزستان ازدیگر استان ها جلوتر پیش برود.

دکتر جورند گفت : ویروس کرونا باعث شد بسیاری از فعالیت ارگان های مختلف متوقف یا محدود شود ،  اما در اداره کل فرهنگ وارشاد خوزستان تمام تلاش مان این بود که فعالیت ها متوقف نشود ، هرچند فعالیت ها نشاط وسرزندگی خود را نداشت اما باید یاد بگیریم به تدریج به سوی انجام فعالیت ها بصورت  فضای مجازی حرکت کنیم .

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان ، با اشاره به اینکه  تلاش رسانه ها در شرایط کرونایی هم قابل تحسین بود و اصحاب رسانه رسالتشان را بخوبی انجام دادند افزود: دغدغه ما سلامتی رسانه هاست .خبرنگاران مراقب سلامتی خود باشند تا  درگیر این ویروس منحوس نشوند .

جورند افزود : خوزستان دارای پتاسیل های خوبی است و دولت کارهای زیادی در استان انجام داده هرچند مشکلات زیادی هم وجود دارد اما از رسانه ها می خواهیم در نشر اخبار خوب که ظرفیت های استان را نشان می دهد  تلاش کنند و در کنار انعکاس اخبار تلخ وناگوار به بیان اخبار خوب ومثبت استان بپردازند .

وی یادآورشد : رسانه اها نقش مهمی در افکار عمومی دارند لذا با توجه به پیش رو داشتن رویداد مهمی سیاسی اجتماعی کشور در بحث انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ، از رسانه ها می خواهیم برای حضور پررنگ تر مردم در انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر تلاش کنند .

دبیرخانه جشنواره پویش خبری خوب به زودی افتتاح می شود

 درادامه این مراسم مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت : در طی یک سالی که گذشت  بخاطرشیوع ویروس کرونا فرصت نشد نشست های مختلف با اصحاب رسانه داشته باشیم تا گزارش عملکرد خانه مطبوعات را بیان کنیم . درهمین جا لازم می دانم از زحمات هیات مدیر ه خانه مطبوعات،  اعضای خانه مطبوعات و کسانی  که شاید عضو خانه مطبوعت نبودند اما همراهی خوبی داشتند تشکر کنم .

دکتر افشار پرویزی بابادی بیان کرد: مکاتباتی با اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برای بازدیدی از فعالیت رسانه ای شهرستانها داشتیم تا بطور نزدیک در جریان کم وکیف مشکلات رسانه های شهرستانی قراربگیریم که نظر مدیریت ارشاد استان هم مساعد بوده است و بعد از ماه مبارک رمضان انشالله این امراجرایی می شود .

این مقدام مسئول ، درخصوص کیفیت برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان گفت : خوشبختانه اثرات ارسالی به این جشنواره به لحاظ علمی وتخصصی درسطح بسیار خوبی بود و این مایه افتخار ماست که اصحاب رسانه ای در استان داریم که قلم خوب وتاثیر گذاری دارند .

بابادی بیان کرد : رقابت سنگینی  دراین جشنواره بود به گونه ای که انتخاب نفرات اول تا سوم بین ۳۲۲ اثر ارسالی برای داوران کار را سخت ترمیکرد و این خود نقطه امید است که رسانه ها ی استان به سمت وسوی حرفه ای شدن پیش می روند.

وی گفت : پویش خبرخوب یکی از جشنواره های فصلی است که درحال پیگیری آن هستیم و به زودی دبیرخانه آن افتتاح می شود تا بصورت فصلی اخبار رسانه ها در حیطه انعکاس رویدادها وظرفیتهای مثبت استان رصد شود و از برترین ها به نوعی تشکر وقدردانی گردد . این اتفاق خوب باعث میشود امید به آینده در بین افراد جامعه افزایش یابد .

این مقام مسئول ، به گوشه ای از اقدامات انجام شده خانه مطبوعات استان اشاره کرد و گفت : برگزاری جلسه با مسئولان دو چاپخانه نور و نشر فرهنگ و بیان مشکلات نشریات چاپی دراین عرصه و همچنین انجام سفر کاری جمعی از اصحاب رسانه با مجمع نمایندگان خوزستان به چهار محال بختیاری برای پیگیری طرح‌های انتقال آب حوضه آبریز کارون  ازجمله اقدامات خوبی بود که باعث خیر وبرکت برای استان است .

بابادی افزود: در جلسه ای که آقای جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری به خوزستان سفر کرده بود نامه ای داشتیم و‌مشکلات رسانه های استان رابیان کردیم که باید آن را همچنان پیگیری کنیم و امیدواریم اداره کل فرهنگ وارشاد خوزستان دراین عرصه ما را همراهی کند .

مدیر خانه مطبوعات خوزستان همچنین از حمایتهای خوب سازمان اب وبرق خوزستان برای برگزاری هر چه بهتر چهارمین جشنواره مطبوعات خوزساتان تشکر و اظهار امیدورای کرد که این جشنواره ها درآینده بهتر و با کیفیت تربرگزارشود .

وی یاد اور شد : هدایای روز خبرنگار پارسال به خاطر شرایط ارگانها در شب عید تکمیل شد و انشالله به زودی توزیع خواهند شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.