تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مارس 2021 - 17:57

دكل حفاری 94 فتح برای آغاز عملیات حفر چاه های توسعه ای در منطقه مستقر شد

دكل حفاری 94 فتح برای آغاز عملیات حفر چاه های توسعه ای در منطقه مستقر شد

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی حفاری ایران از استقرار  دکل حفاری 94 فتح ناوگان این شرکت   براي آغاز عملیات حفر چاه های توسعه ای در این موقعیت خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سیدمجید موسوی روز یکشنبه (هشتم فروردین

مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی حفاری ایران از استقرار  دکل حفاری 94 فتح ناوگان این شرکت   براي آغاز عملیات حفر چاه های توسعه ای در این موقعیت خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران سیدمجید موسوی روز یکشنبه (هشتم فروردین 1400) در توضیح بیشتر در این زمینه گفت: ملی حفاری حفاری 6 حلقه چاه در این میادین را  در چارچوب قرارداد همکاری با شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه در برنامه دارد.

وی افزود: در این ارتباط دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان تخصیص یافته که دستگاه حفاری 94 هم اکنون روی لوکیشن نصب و مراحل پیش راه اندازی عملیات حفاری بر روی چاه شماره سپهر ٢ در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان صورت پذیرفته است و پروسه اختصاص و جابجایی دومین دستگاه حفاری در جریان می باشد.

موسوی که همزمان با این پروژه، مدیریت حفاری پروژه طرح توسعه میدان نفتی سیاهمکان در حوزه فعالیت شرکت بهره نفت و گاز گچساران در مناطق نفتخیز جنوب را عهده دار است، اظهار کرد: اجرای این پروژه نیز در قالب قرارداد همکاری با شرکت پژواک انرژی به عنوان مجری طرح جهت حفر چهار حلقه چاه با استقرار دستگاه حفاری ۹۳ فتح در روزهای پایانی سال 99 کلید خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.