تاریخ انتشار : شنبه 10 آوریل 2021 - 12:31

درخواست استاندار خوزستان برای اعلام هفتگی رنگ‌بندی شهرها

درخواست استاندار خوزستان برای اعلام هفتگی رنگ‌بندی شهرها

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: ما به دستورات و تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کنیم اما گاه نمی‌توان برخی از تصمیمات را عملیاتی کرد زیرا برای مثال یک روز در یک مورد تصمیم‌گیری کرده‌ایم اما روز بعد اعلام کرده‌اند که رنگ آن شهر عوض شده است. قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو

هما خوزستان: استاندار خوزستان گفت: ما به دستورات و تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کنیم اما گاه نمی‌توان برخی از تصمیمات را عملیاتی کرد زیرا برای مثال یک روز در یک مورد تصمیم‌گیری کرده‌ایم اما روز بعد اعلام کرده‌اند که رنگ آن شهر عوض شده است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت رنگ‌بندی شهرها اظهار کرد: درخواست داریم که رنگ‌بندی شهرها به صورت هفتگی اعلام شود تا بتوانیم تصمیم‌گیری داشته باشیم.

وی افزود: اینکه رنگ‌بندی شهرها به صورت روزانه اعلام شود، اصلا نمی‌توانیم تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: وزارت بهداشت احساس می‌کند که به دلیل مسافرت‌ها ممکن است موج کرونا خیلی قوی شود و سعی می‌کند که با نهایت جدیت، آخرین وضعیت شهرها را اعلام کند تا از سفرها جلوگیری شود.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: ما به دستورات و تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کنیم اما گاه نمی‌توان برخی از تصمیمات را عملیاتی کرد زیرا برای مثال یک روز در یک مورد تصمیم‌گیری کرده‌ایم اما روز بعد اعلام کرده‌اند که رنگ آن شهر عوض شده است.

وی گفت: اعلام این رنگ‌بندی‌ها به صورت روزانه یک هشدار است تا نشان دهد که نوسانات در وضعیت شهرها بسیار زیاد است؛ در حال حاضر وضعیت شیب شیوع کرونا در استان خوزستان نسبت به استان‌های دیگر رو به بالا نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.