تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مارس 2021 - 17:31

چرخش مته دستگاه حفاری سنگین 93 فتح ملی حفاری بر روی چاه شماره – ۶ كلید خورد

چرخش مته دستگاه حفاری سنگین 93 فتح ملی حفاری بر روی چاه شماره – ۶ كلید خورد

در راستای عملیات اجرایی پروژه طرح توسعه میدان نفتی سیاهمکان در مناطق نفتخیز جنوب، چرخش مته دستگاه حفاری سنگین 93 فتح شرکت ملی حفاری ایران بر روی چاه شماره – ۶ این میدان کلید خورد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری در میدان نفتی سیاهمکان در ملی حفاری

در راستای عملیات اجرایی پروژه طرح توسعه میدان نفتی سیاهمکان در مناطق نفتخیز جنوب، چرخش مته دستگاه حفاری سنگین 93 فتح شرکت ملی حفاری ایران بر روی چاه شماره – ۶ این میدان کلید خورد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری در میدان نفتی سیاهمکان در ملی حفاری روز چهارشنبه (27 اسفندماه 99) با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، گفت: این شرکت در قالب قرارداد همکاری با شرکت گسترش انرژی پاسارگاد (شرکت خدمات مهندسی پژواک انرژی) به عنوان مجری طرح توسعه میدان، چهار حلقه چاه در این میدان که در حوزه  فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حفاری می کند که حفر نخستین حلقه آن از امروز آغاز شد.

سيد مجيد موسوی افزود: دستگاه حفاری 93 فتح  در ردیف دستگاه های روز آمد ملی حفاری تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی  – 3 شرکت است که با توان دو هزار اسب بخار ، مجهز به سامانه گرداننده فوقانی (تاپ درایو)، 5 دستگاه ژنراتور برق و  3 دستگاه پمپ سیال در حفاری چاه های توسعه ای و اکتشافی به کارگیری می شود.

وی با بیان اینکه حفاری چاه ها  در میدان سیاهمکان در لایه بنگستان و تا عمق بیش از 5 هزار متر صورت می پذیرد، اظهار کرد: به منظور شتاب بخشیدن در اجرای این پروژه، آماده سازی دومین دستگاه حفاری برای انتقال به این منطقه در دست اقدام است.

موسوی گفت: در ارتباط با این پروژه  هم افزایی و همکاری مطلوبی با شرکت  خدمات مهندسی پژواک انرژی وجود دارد و همه مساعی براین است تا پروژه دو بخش سطحی الارضی و تحت الارضی در زمان  تعیین شده به اتمام برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.