تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 فوریه 2021 - 18:06

منع ورود افراد مشکوک به کرونا در مرزهای خوزستان با جدیت دنبال شود

منع ورود افراد مشکوک به کرونا در مرزهای خوزستان با جدیت دنبال شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اقدامات سختگیرانه درخصوص منع تردد افراد مشکوک به کرونا در مرزهای استان باید با جدیت دنبال شود. هما خوزستان: به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از نقطه مرزی چذابه اظهارداشت: یکی از عوامل انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی به خوزستان، کشور همسایه است

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اقدامات سختگیرانه درخصوص منع تردد افراد مشکوک به کرونا در مرزهای استان باید با جدیت دنبال شود.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از نقطه مرزی چذابه اظهارداشت: یکی از عوامل انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی به خوزستان، کشور همسایه است لذا با دستور استاندار مرزهای استان به مدت یک هفته بسته شد تا نظارت دقیق تری بر ورود مسافران داشته باشیم.

وی افزود: آزمایشگاه مجهزی برای انجام تست تشخیص سریع کرونا در نقاط صفر مرزی راه اندازی می‌شود تا از سلامتی کامل مسافران مطمئن شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: چندی پیش متوجه شدیم که در آن سوی مرزها، برگه تست کرونا خرید و فروش می شود که این موضوع قدری اعتماد ما را خدشه دار کرد لذا با راه اندازی آزمایشگاه و گرفتن تست از مسافران، دیگر نیازی به نمونه های آزمایشگاهی کشور همسایه نداریم.

وی افزود: با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا و راه اندازی آزمایشگاه، ورود تجار و مسافران از طریق مرزهای استان منوط به انجام تست کرونا در آزمایشگاه های ما است.

ابول نژادیان گفت: آمار مراجعه به بیمارستان های استان همچنان افزایشی است لذا از مردم درخواست می‌شود پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن را رعایت و از تردد درون شهر و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

در این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه معاون امنیتی انتظامی استاندار ضمن حضور میدانی در نقاط مرزی چذابه و سپس شلمچه، از نزدیک بر نحوه کنترل بهداشتی درمانی نظارت کردند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.