تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 مارس 2021 - 15:51

ظرفیت ICUهای اهواز تکمیل است / میزان مراجعات هنوز بالا است

ظرفیت ICUهای اهواز تکمیل است / میزان مراجعات هنوز بالا است

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان میزان مراجعه به بیمارستان‌های اهواز بالا است، گفت: ظرفیت ICUهای بیمارستان‌های اهواز تکمیل است اما ظرفیت تخت عادی وجود دارد. هما خوزستان: دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان میزان مراجعه به بیمارستان‌های اهواز بالا است اما در یکی

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه همچنان میزان مراجعه به بیمارستان‌های اهواز بالا است، گفت: ظرفیت ICUهای بیمارستان‌های اهواز تکمیل است اما ظرفیت تخت عادی وجود دارد.

هما خوزستان: دکتر فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان میزان مراجعه به بیمارستان‌های اهواز بالا است اما در یکی دو روز اخیر، مقداری تعداد بیماران بدحال کمتر بود و بیشتر بیماران به تخت عادی نیاز داشتند.

وی افزود: همچنان ظرفیت ICUهای بیمارستان‌های اهواز تکمیل است اما ظرفیت تخت عادی وجود دارد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: امیدواریم با اعمال محدودیت‌ها و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ۱۰ تا ۱۵ روز آینده شرایط بیماری در خوزستان بهتر شود.

سلطانی گفت: همچنان از مردم می‌خواهیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند و از حضور در اجتماعات و اماکن شلوغ بپرهیزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.