تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 مارس 2021 - 18:24

شتاب بخشی در اجرا و ارائه كاركیفی مورد تاكید قرار گرفت

شتاب بخشی در اجرا و ارائه كاركیفی مورد تاكید قرار گرفت

در نشست مشترک دست اندرکاران شرکت های ملی حفاری ایران و  نفت و گاز پرشیا در اجرای پروژه طرح توسعه میدان نفتی رامین،  شتاب بخشی در اجرا و ارائه کارکیفی مورد تاکید قرار گرفت. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که در موقعیت عملیاتی استقرار دستگاه حفاری 35

در نشست مشترک دست اندرکاران شرکت های ملی حفاری ایران و  نفت و گاز پرشیا در اجرای پروژه طرح توسعه میدان نفتی رامین،  شتاب بخشی در اجرا و ارائه کارکیفی مورد تاکید قرار گرفت.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که در موقعیت عملیاتی استقرار دستگاه حفاری 35 فتح شرکت ملی حفاری ایران تشکیل شد، عبدالامیر حویزاوی مدیر پروژه رامین در شرکت نفت و گاز پرشیا با اشاره به توانمندی های فنی و تخصصی شرکت ملی حفاری گفت: انتظار می رود با هم افزایی و همکاری خوبی که میان دو شرکت وجود دارد و تامین کالا و مواد و نیازهای مرتبط، این پروژه در زمان برنامه شده به اتمام و تحویل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گردد.

 آقاجری رئیس اجرایی عملیات حفاری پروژه رامین در شرکت ملی حفاری ایران نیز تعامل میان دو شرکت را در راستای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه  موثر و مهم دانست و افزود: درنتیجه این همکاری و همیاری مقدمات کار فراهم و پروژه با آغاز حفاری نخستین حلقه چاه از مجموع هشت حلقه وارد فاز اجرایی شد.

محمد زند  رئیس منطقه عملیاتی ملی حفاری به تجربیات متخصصان این شرکت در حفر چاه های اکتشافی و کار در میدان رامین اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت به خوبی حفاری در این موقعیت را راهبری و اجرا می کند.

همچنین حاجت پور رئیس دستگاه حفاری 35 فتح  گفت: در اجرای پروژه طرح توسعه میدان نفتی رامین در شمال کلان شهر اهواز در استان خوزستان دکل حفاری سنگین  35 که از دکل های روز آمد شرکت است و مجهز به تجهیزات گرداننده فوقانی و مدیریت پسماند می باشد پس از ترخیص از میدان های آذر و نفت شهر در میدان رامین استقرار و شروع به کار کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.