تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 مارس 2021 - 20:51

زیباسازی محوطه فرودگاه بین المللی اهواز

زیباسازی محوطه فرودگاه بین المللی اهواز

مدیرکل فرودگاه شهید سلیمانی اهواز از عملیات زیباسازی محوطه فرودگاه خبر داد. هما خوزستان: به گزارش … ، مهدی رزاز مدیر فرودگاه شهید سلیمانی اهواز اظهار کرد : با هدف زیباسازی محوطه سالن پروازهای خارجی فرودگاه و توسعه فضای سبز مناسب، عملیات کاشت نخل سعمران در این محل انجام شد . رزاز بیان کرد: نخل

مدیرکل فرودگاه شهید سلیمانی اهواز از عملیات زیباسازی محوطه فرودگاه خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش … ، مهدی رزاز مدیر فرودگاه شهید سلیمانی اهواز اظهار کرد : با هدف زیباسازی محوطه سالن پروازهای خارجی فرودگاه و توسعه فضای سبز مناسب، عملیات کاشت نخل سعمران در این محل انجام شد .

رزاز بیان کرد: نخل از گیاهان بومی این منطقه است که علاوه بر ایجاد زیبایی مورد استقبال مردم این شهر قرار میگیرد.

وی گفت : تعریض بلوار ورودی فرودگاه از دیگر اقداماتی است که امروز در جهت ایجاد فضای مناسب در این محوطه انجام شده است.

مدیر کل فرودگاه شهید سلیمانی اهواز ادامه داد: تعویض تیرهای روشنایی بلوار ورودی به منظور زیباسازی فضا از دیگر اقداماتی است که توسط این اداره صورت گرفت.

رزاز تصریح کرد: با هدف امنیت بلند شدن و فرود هواپیماها چراغ های باند فرودگاه به مسافت حدود ۹۰ کیلومتر با چراغهای led که از جدید ترین نوع چراغهای دنیاست مجهز شد.

وی نصب سیستم جدید sfls در فرودگاه اهواز جهت افزایش دید خلبان را از دیگر اقدامات بالابردن امنیت پرواز دانست و گفت این سیستم ۵ فروردین ماه در فرودگاه اهواز نصب خواهد شد.

مدیر کل فرودگاه شهید سلیمانی اهواز در راستای پیروی از دستورات ستاد مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس اعلام کرد: استقرار مامورین بهداشت جهت انجام تست پی سی آر از مسافران از جمله کارهایی است که در این فرودگاه انجام شده است.

گفتنی است فرودگاه شهید سلیمانی اهواز در بحث رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ادارات برتر بحساب می آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.