تاریخ انتشار : جمعه 12 فوریه 2021 - 9:34

کودکان قربانیان بازی های تلفن همراه و تبلت

کودکان قربانیان بازی های تلفن همراه و تبلت

هما خوزستان: روح الله پورطالب کارشناس رسانه در یادداشتی در خصوص خطرات بازی های تلفن همراه برای کودکان به تشریح این مسائل پرداخت در حال حاضر کودکان بین سنین ۵ تا ۸ سال به دلیل اشتیاق استفاده از تلفن همراه و تبلت درگیر این موضوع هستند و والدین نقش اساسی را در جلوگیری از این

هما خوزستان: روح الله پورطالب کارشناس رسانه در یادداشتی در خصوص خطرات بازی های تلفن همراه برای کودکان به تشریح این مسائل پرداخت

در حال حاضر کودکان بین سنین ۵ تا ۸ سال به دلیل اشتیاق استفاده از تلفن همراه و تبلت درگیر این موضوع هستند و والدین نقش اساسی را در جلوگیری از این امر دارند.

به دلیل جذابیت های بازی های تلفن همراه و نصب آسان آنها از طریق اپ های عرضه کننده این نوع بازی ها، این امکان وجود دارد که فرزندان به دور از چشم والدین این بازی ها را بر روی تبلت و تلفن همراه خود نصب کنند.

والدین به طور مکرر می بایست بازی هایی که کودکان در تبلت های خود نصب می کنند را مورد ارزیابی قرار دهند تا اگر مورد زننده ای در این نوع بازی ها باشد، از بازی کودکان جلوگیری به عمل اید.

شرایط جامعه طوری پیش می رود که والدین اکثرا درگیر کارهای خود شده اند و برای ساکت کردن فرزندان خود استفاده از تبلت و تلفن همراه را برای کودکان آزاد گذاشته اند و این مورد خطرات گسترده ای برای کودکان دارد.

این روزها به دلیل مجازی شدن کلاس های درس استفاده کودکان از تلفن همراه بیش از حد شده است و این آسیب جدی به چشمان فرزندان خوهد زد و والدین باید به طور مرتب چشم های فرزندان را از طریق بینایی سنجی چک کنند تا مبادا به چشم کودکان آسیب جدی وارد شود.

استفاده صحیح از تلفن همراه برای والدین و فرزندان اصولی دارد که در آینده به این مباحث خواهیم پرداخت.

✍🏻 روح اله پورطالب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.