تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 18:48

کرونا نتوانست مانع رشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در خوزستان شود

کرونا نتوانست مانع رشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در خوزستان شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شیوع کرونا و بیماری کووید 19 منجر به تعطیلی هیگونه فعالیتی از حوزه فرهنگ و هنر نشد بلکه با انتقال فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر از فضای بیرونی به فضای مجازی رشد این حوزه را شاهد هستیم. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شیوع کرونا و بیماری کووید 19 منجر به تعطیلی هیگونه فعالیتی از حوزه فرهنگ و هنر نشد بلکه با انتقال فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر از فضای بیرونی به فضای مجازی رشد این حوزه را شاهد هستیم.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند در نشست هم‌اندیشی که با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و معاونان و روسای ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر استان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا و بیماری کووید 19 منجر به تعطیلی هیگونه فعالیتی از حوزه فرهنگ و هنر نشد، افزود: در این شرایط فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر از فضای بیرونی به فضای مجازی انتقال یافت و البته مخاطبان این حوزه و برنامه‌های مختلف نسبت به گذشته بسیار رشد داشته‌اند.

جوروند تصریح کرد: شیوع کرونا و بیماری کووید 19 علی رغم اینکه مشکل بزرگی بود اما نتوانست مانع رشد فعالیت‌های فرهنگ و هنر در استان خوزستان شود و این فعالیت ها همچون گذشته با شیوه‌های متفاوت برگزار شدند و موفقیت های قابل قبولی در بخش‌های مختلف کسب کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه فعالیت فرهنگی و هنری استان‌ها به صورت دقیق از سوی معاونت امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رصد و بررسی می‌شود، ادامه داد: براساس این بررسی‌ها خوزستان آمار بسیار خوبی در بخش‌های مختلف داشته است.

وی ضمن تشکر از همراهی همه همکاران مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: در حوزه‌های مختلف توانستیم راندمان خوبی داشته باشیم و در واقع خوزستان جزو استان‌های برتر در بخش فعالیت‌های فرهنگی و هنری است .

جوروند خاطر نشان کرد: در بحث توسعه طی سال گذشته توانستیم مقام نخست را در کشور کسب کنیم و در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی استان دوم کشور هستیم.

وی با اشاره به موفقیت استان خوزستان در حوزه ساختمانی گفت: درحوزه ساختمانی هم اتفاق شگفت انگیزی افتاد و با همکاری استانداری خوزستان و رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان اتفاقات خوب عمرانی در بخش فرهنگ و هنر خوزستان رقم خورد که قابل تقدیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین به فعالیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در حوزه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افتاده به طوری که شاهد رشد فعالیت‌های این حوزه در استان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهد رشد مباحث قرآنی هستیم و ضمن افزایش موسسات قرآنی و فرهنگی در حوزه تقویت بخش خصوصی قرآنی نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

جوروند در پایان ضمن تشکر از مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد؛ برخی مشکلات استان در حوزه فرهنگ و هنر با پیگیری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع و راه حل ها و گریزگاه هایی برای خروج از آنها ارائه شود تا بیش از پیش شاهد رشد این حوزه در استان خوزستان باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.