تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فوریه 2021 - 18:11

محور ترانزیتی رامهرمز – بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه می‌شود

محور ترانزیتی رامهرمز – بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از چهارخطه شدن محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد. خیراله خادمی در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی خوزستان به سمت استان فارس در رامهرمز که امروز (۲۰ بهمن‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر، محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد

معاون وزیر راه و شهرسازی از چهارخطه شدن محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

خیراله خادمی در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی خوزستان به سمت استان فارس در رامهرمز که امروز (۲۰ بهمن‌ماه) انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر، محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به بهبهان و متصل کردن استان خوزستان به استان‌های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، این محور در اولویت کاری قرار دارد.

هما خوزستان: به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اشباع شدن ظرفیت فعلی این محور، چهارخطه کردن آن ضرورت دارد بنابراین چند پروژه راه‌سازی در این محور مواصلاتی در دست اقدام است.

خادمی ادامه داد: کل محور اهواز به رامهرمز – بهبهان به سمت استان فارس و شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که چهارخطه کردن این محور در سه خط اجرایی در حال انجام است و امیدواریم کل محور رامهرمز به بهبهان تا پایان سال ۱۴۰۰ چهارخطه شود.

خادمی در خصوص چهارخطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و ماهشهر، گفت: ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب و در قانون قرار گرفته و تقویت اعتباری آن نیز در حال انجام است که به زودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید، از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار به زودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی، در سفری یک روزه به خوزستان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون عمرانی استانداری و نماینده رامهرمز و رامشیر از پروژه‌های راه‌سازی استان بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.