تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 18:59

شمارش معكوس برای آغاز عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با كاربست دكل های حفاری این شركت

شمارش معكوس برای آغاز عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با كاربست دكل های حفاری این شركت

شرکت ملی حفاری ایران از آغاز شمارش معکوس برای اجرای عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل های حفاری این شرکت خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر روز شنبه (11 بهمن

شرکت ملی حفاری ایران از آغاز شمارش معکوس برای اجرای عملیات طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر با کاربست دکل های حفاری این شرکت خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر روز شنبه (11 بهمن ماه) با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در این باره توضیح داد: ملی حفاری در مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ماه 6 حلقه چاه توسعه ای در این میادین حفر و تکمیل می کند.

 سيد مجيد موسوی گفت: به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته که عملیات جابجایی و استقرار دستگاه حفاری 94 فتح در این موقعیت در شرف اجرا است.

 وی افزود: با آماده شدن محل برپایی دکل (لوکیشن) و مقدمات کار ، دومین دستگاه حفاری مورد نیاز به منطقه عملیاتی میادین سپهر و جفیر درگستره فعاليت شركت مهندسي  و توسعه نفت انتقال خواهد یافت.

موسوی  اظهار کرد:  در چارچوب قرارداد همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی،  تامین کالا و مواد با شركت پژواك انرژي و انجام عملیات حفاری  (تامين دستگاه حفاري و انجام خدمات فني ) به عهده شركت ملي حفاري است‌

مدیر پروژه حفاری 6 حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر در شرکت ملی حفاری ایران گفت: در همین حال این شرکت آمادگی کامل برای هم افزایی و همکاری مستمر با شرکت پژواک انرژی در انجام به موقع این پروژه به عنوان اولین کار مشترک در پروژه های میدان محور را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.