تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فوریه 2021 - 11:11

تعداد مبتلایان در خوزستان به سرعت در حال افزایش است

تعداد مبتلایان در خوزستان به سرعت در حال افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه دید و بازدیدهای خانوادگی یکی از علت‌های اصلی ابتلا در هفته گذشته بوده است، گفت: تعداد مبتلایان، به سرعت در حال افزایش است. هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بیماری در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه دید و بازدیدهای خانوادگی یکی از علت‌های اصلی ابتلا در هفته گذشته بوده است، گفت: تعداد مبتلایان، به سرعت در حال افزایش است.

هما خوزستان: دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش موارد بیماری در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر آمار بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان جهشی شده و تعداد مبتلایان، به سرعت در حال افزایش است.

وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پی اعلام وضعیت آبی در خوزستان در هفته‌های گذشته، افزود: مردم فکر کردند کرونا تمام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی موجب شد که شاهد این وضعیت باشیم.

ابول‌نژادیان گفت: دید و بازدیدهای خانوادگی یکی از علت‌های اصلی ابتلا در هفته گذشته بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به قرار گرفتن در آستانه پایان سال و احتمال حضور مردم در مراکز خرید، بیان کرد: بخش عمده‌ای از مبتلایان به دلیل تردد درون شهری مبتلا شده‌اند بنابراین مردم باید کمتر در بازار و مراکز خرید حضور پیدا کنند و تا حد امکان به صورت الکترونیکی خرید کنند.

وی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند، پیک تندی مانند پیک تابستان در پیش داریم.

ابول‌نژادیان بیان کرد: از مردم می‌خواهیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند تا این شرایط کنترل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.