تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 18:36

افزون بر ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شد

افزون بر ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خوزستان کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان گفت: ۱۳۶کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر در این طرح کشف شد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این استان گفت: ۱۳۶کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر در این طرح کشف شد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد قاطع با توزیع کنندگان و خرده‌فروشان موادمخدر در راستای ارتقای احساس امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ به مدت سه روز در سطح استان خوزستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ خرده فروش موادمخدر در این طرح شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند، افزود: ۵۱ کیلو و ۸۷۵ گرم انواع موادمخدر، هفت دستگاه ترازوی توزین مواد، ۱۰ حقه وافور و ۲ هزار و ۸۹ عدد انواع قرص غیرمجاز کشف و سه دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی موادمخدر را با خودروی پژو ۴۰۵ در محور ارتباطی شهرستان هندیجان شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی به عمل آمده ۸۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

فرمانده انتظامی خوزستان در یکم بهمن ماه نیز از کشف ۱۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۴۸ کیلوگرم تریاک در محورهای ارتباطی ماهشهر و هندیجان خبر داده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.