کد خبر : 19341
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2020 - 13:34

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن

تاریخ انتشار: مرداد 99 مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان طی پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان عزیز را به میهن اسلامی تبریک گفت. به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام فرهاد ایزدجو بدین شرح است:  26 مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه

تاریخ انتشار: مرداد 99

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان طی پیامی ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان عزیز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

پیام مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به مناسبت ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان به میهن

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ متن پیام فرهاد ایزدجو بدین شرح است: 

26 مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود. این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‌ای اسـت کـه پس از تحمل سال‌‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند.صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‌ های‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‌ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‌گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ ساز حضرت زینب«س» کـه اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

 اینجانب این روز بزرگ را بـه همه آزادگان عزیز به ویژه آزادگان خانواده بزرگ سازمان آب و برق خوزستان، سرافراز، اسوه های‌ مقاومت و شیران بیشه شجاعت و رشادت کـه یادگاران ارزشمند سال های‌ سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این گرامی مان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.