تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 ژانویه 2021 - 22:45

پیام تسلیت دکترپدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات برای در گذشت بهروز صالحی

پیام تسلیت دکترپدرام پاک آیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات برای در گذشت بهروز صالحی

بسم الله الرحمن الرحیمهما خوزستان: یاد و نام بلند مرحوم بهروز صالحی، پیشکسوت اهل رسانه خوزستان که عمری را در این عرصه ارجمند به خدمت و مرارت پاکبازانه گذرانید، شایسته  تجلیل جامعه رسانه ای است.  درگذشت وی غم بزرگی برای دوستان و معاشران او و همه کسانی است که با سلامت نفس و تهذیب رسانه

بسم الله الرحمن الرحیم
هما خوزستان: یاد و نام بلند مرحوم بهروز صالحی، پیشکسوت اهل رسانه خوزستان که عمری را در این عرصه ارجمند به خدمت و مرارت پاکبازانه گذرانید، شایسته  تجلیل جامعه رسانه ای است.  درگذشت وی غم بزرگی برای دوستان و معاشران او و همه کسانی است که با سلامت نفس و تهذیب رسانه ای وی آشنا بودند.. همه توان و همت او  در خدمت اعتلای آگاهی مردم قرار داشت و تا آخرین روز عمر،   آن را جز در راه ایمان و آرمان خویش به کار نگرفت.
اینجانب در کنار همه همکاران عزیزم در استان شکوهمند و سربلند خوزستان، خدمات رسانه ای دیرین استاد بهروز صالحی  را گرامی می دارم و از خداوند می خواهم پاداش خوبی های او را امروز که بیش از گذشته به آن نیازمند است، با کَرََم و فضل به او برگرداند و او را در آغوش رحمت و مغفرت خویش بگیرد. همچنین به خاندان و بازماندگان و همه همکاران گرامی،  صمیمانه تسلیت عرض می کنم.
برادرتان ، پدرام پاک آیین
نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.