تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 دسامبر 2020 - 17:48

ولایتمداری از خصوصیات بارز شهدای مدافع حرم است

ولایتمداری از خصوصیات بارز شهدای مدافع حرم است

نماینده ولی فقیه در خوزستان از ولایتمداری به عنوان خصوصیت اصلی شهدای مدافع حرم نام برد و گفت:این ویژگی برای تداوم راه شهدا باید به عنوان الگویی جهت نسل جوان ترسیم شود. هما خوزستان: به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در کنگره بین المللی مدافعان حرم استان خوزستان در

نماینده ولی فقیه در خوزستان از ولایتمداری به عنوان خصوصیت اصلی شهدای مدافع حرم نام برد و گفت:این ویژگی برای تداوم راه شهدا باید به عنوان الگویی جهت نسل جوان ترسیم شود.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز پنجشنبه در کنگره بین المللی مدافعان حرم استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: تعلقات خاطر انسان انواع گوناگون دارد  و این خود انسان است که مرزبین تعلقات پست و مقدس را مشخص کرده و مسیر زندگی را برای خود ترسیم می کند.

وی افزود:شهدای مدافع حرم و در راس آن ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعلقات مقدسی داشتند که برای حفظ ارزش های اسلام و نظام دست از دنیا شسته و قدم در راهی بی بازگشت نهادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه یکی از شاخص های بارز شهدای مدافع حرم بود که تا آخرین لحظه این آرمان را حفظ کردند.

وی بیان کرد : سردار شهید سلیمانی در طول ۴۱ سال در هرجایی که توفیقی حاصل شده بود، تعلقات را کنار گذاشته و اطاعت از رهبری را در کارنامه درخشان خود به ثبت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: باید مسیر این شهدای والا مقام را ادامه داد تا ما نیز از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاییم.

وی اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و شهید محسن فخری زاده نماد ولایتمداری و ایستادگی مقابل استکبار بودند که تداوم راه آن ها برای جامعه ما امری ضروری است.

کنگره بین المللی مدافعان حرم استان خوزستان روز پنجشنبه با حضور جمعی از فرماندهان  لشکری ، مسئولان استان و خانواده شهدا در بهشت شهدای اهواز برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.