تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژانویه 2021 - 20:30

مجموعه پیام‌های تبلیغی – آموزشی به مناسبت دهۀ بصیرت

مجموعه پیام‌های تبلیغی – آموزشی به مناسبت دهۀ بصیرت

به نام خدا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):دیدید که در 9 دى، در 22 بهمن، همه شركت كردند؛ همه آمدند. اين نشان‌دهنده‌ى اين است كه فتنه‌گران و فتنه‌انگيزان يك اقليت معدودند؛ منتها دروغ گفتند، خواستند مردم را دنبال خودشان بكشانند. اولِ كار موفق هم شدند؛ بعد كه چهره‌شان آشكار شد، نقابشان در خلال حرف‌ها و كارهاى

به نام خدا
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
دیدید که در 9 دى، در 22 بهمن، همه شركت كردند؛ همه آمدند. اين نشان‌دهنده‌ى اين است كه فتنه‌گران و فتنه‌انگيزان يك اقليت معدودند؛ منتها دروغ گفتند، خواستند مردم را دنبال خودشان بكشانند. اولِ كار موفق هم شدند؛ بعد كه چهره‌شان آشكار شد، نقابشان در خلال حرف‌ها و كارهاى گوناگون افتاد، مردم از اينها رو برگرداندند. بنابراين، مردم ايستاده‌اند.

مجموعه پیام‌های تبلیغی – آموزشی به مناسبت دهۀ بصیرت

اعتماد مردم مهم‌ترين پشتوانۀ پلیس براي برخورد مقتدرانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت است.
اعتماد متقابل مردم و پلیس، مهم‌ترین عامل ناامیدی افراد و گروه‌های آشوبگر است.
قانونگرایی و بصیرت دو ویژگی ارزشمندبرای ایفای نقش مؤثر در پیشگیری از ناامنی حتی در میان آماجی از مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
شناخت مؤلفه‌های نظم‌پذیری و قانون‌مداری، گام نخست برای دستیابی به تعالي فرهنگ جامعه است.
برای برخورداری از جامعه‌ای امن و آباد، به ارزش‌ها و هنجارهاي جامعه‌ي خود پایبند باشيم.
تعامل و همبستگی میان مردم و پلیس، هرگونه فتنه‌ای بر علیه منافع کشور را خنثی خواهد نمود.
رهاورد تعهد نسبت به هنجارها و باورهای دینی و اخلاقی،وجود یک جامعۀ امن و سالم است.
اعتماد مردم به پلیس، سرمایه‌ی گرانقدری است که کارکنان ناجا به پشتوانۀ آن از هیچ تلاشی برای حفظ امنیت مردم در مقابل فتنه‌گران دریغ نمی‌کنند.
نقش خود را در ناکام گذاشتن فتنۀ دشمنان و بدخواهان ایران و ایرانی ناچیز نشماریم.
فقر اقتصادی و فرهنگی، اعتیاد، طلاق، خشونت‌های خانوادگی و مصرف مشروبات الکلی، از عوامل مهم بروز خشونت و شرارت‌در سطح جامعه است.
نشاط اجتماعی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های لازم برای پیشرفت همه‌جانبۀ کشور، تنها با برخورداری از احساس امنیت، محقق خواهد شد.
امروزه برخی از شبکه‌های مجازی به جولانگاه خودنمایی اوباش فتنه‌گر مبدل شده‌اند؛ مراقب الگوپذیری فرزندان نوجوان خود باشیم.
تأییدعملکرد فتنه‌گران در قبال مظلوم‌نمایی آنان، به منزلۀ ایفای نقش در رفتارهای هنجارشکنانه و ضد اجتماعی آنهاست.
استفاده از انواع سلاح گرم و سرد با هدف اخلال در امنیت و احساس امنیت جامعه، از مهم‌ترین ویژگی‌های اصحاب فتنهاست.
ارتکاب انواع جرائم خشن و انعکاس رسانه‌ای آن به‌ویژه در فضای مجازی، رویکرد جدید دشمنان برای مقابله با اصل نظام جمهوری اسلامی است که به‌واسطۀ اوباش فتنه‌گر صورت می‌گیرد.
ایجاد رعب و وحشت در میان مردم با انواع سلاح سرد، مصداق بارزی است از محاربه که اوباش فتنه‌گر برای دستیابی به اهداف رذیلانۀ خود، ابایی از ارتکاب آن ندارند.
برخورداری از حمایت شما هموطنان فهیم در عرصۀ مقابله با فتنه و فتنه‌گران، بزرگ‌ترین پشتوانۀ مجریان قانون در برقراری نظم و امنیت جامعه است.
«اعتراض» و «آشوبگری» دو مفهوم مغایر با یکدیگرند؛ پیامد ناگوار آشوبگری، تخریب اموال عمومی و خسارت به جان و مال مردم است.
تورم و گرانی، مشکلات معیشتی، رنج بیکاری و … واقعیتهای تلخی هستند که گاه دستاویز دشمنان برای ایجاد آشوب و ناامنی میشوند؛ با درایت و هوشیاری خویش، مانع از تحقق هدف شومشان شویم.
عناصر آشوبگر اغلبدر محیط‌هایی رشد یافته‌اند که سابقۀشرارت، دستگیری و زندان،مایۀ مباهات و وسیلۀ قدرت‌نمایی آنهاست؛ دلسوزی برای آنان ستمکاری بر افراد مظلوم جامعه است.
فقدان حس همدلی و ناتوانی اوباش فتنه‌گر برای درک رنج قربانی در هنگام ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح مردم، از شخصیت ضداجتماعی آنان نشأت می‌گیرد.
آیا می‌دانید؟
جرایمی از قبیلزورگیری، آشوبگری، سرقت به عنف،تخریب اموال عمومی و انواع قاچاق عمدتاً توسط اراذل و اوباش صورت می‌گیرد.
تخریب‌گری ویژگی ذاتی اراذل آشوبگر است و این افراد فرقی بین اموال عمومی و خصوصی مردم قائل نیستند.
گزارش رفتارهای مجرمانۀ اراذل و اوباش به پلیس، عامل بازدارنده‌ای مهم برای پیشگیری از فتنه و آشوبگری در جامعه است.
همکاری مردم با پلیس در برخورد با آشوبگران و فتنه‌گران، اقدامی مؤثر و کارآمد برای افزایش احساس امنیت در جامعه است.
فتنه و آشوب، وسیله‌ای دلخواه برای دشمنانی است که ایرانی امن و آباد را برنمی‌تابند.
شبکه‌های ماهواره‌ای و خبرگزاری‌های معاند، رفتارهای خشونت‌آمیز و هنجارشکنانه‌ای را که مانع رشد و توسعه‌ی غرب می‌دانند، برای مردم ایران به بهانه‌های واهی تجویز می‌کنند.
تخریب اموال عمومی و خصوصی جامعه،در زمرۀ جرائم خشنیاست که عمدتاً به صورت سازمان‌یافته و با هدف ناکارآمد نشان دادن حاکمیت در ایجاد نظم و امنیت رخ می‌دهد.
شورش، بلوا و اغتشاش، تنها منافع فرصت‌طلبانی را تأمین می‌کند که با فریبکاری و فتنه‌گری، آب را برای دشمنان قسم‌خورده‌ی ایران‌زمین گل‌آلود می‌کنند.
اعتراض و اغتشاش دو مفهوم مغایر با یکدیگر هستند؛ پیامد اغتشاش، تخریب اموال عمومی و خسارت به جان و مال مردم است.
اعتراض حق مردم است؛ اما اعتراض هنجارشکنانه فتنه‌گری است و فتنه‌گری خواسته‌ی به حق مردم را خدشه‌دار می‌کند.
از جمله اقدامات پلیس، رصد شبانه‌روزی فعالیت تبهکاران و زیردستانشان در فضای مجازی و حقیقی حتی پس از آزادی از زندان‌ و همچنین ایجاد محدودیت‌هایی برای آن‌ها است تا هیچ‌گونه فرصتی برای اخلال در نظم و امنیت جامعه در اختیارشان قرار نگیرد.
شکستن هیبت پوشالی اراذل و اوباش و جلوگیری از قهرمان‌پروری این قشر در میان مردم از وظایف ذاتی و قانونی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و احساس امنیت در جامعه است.
رفتارهای شرارت‌آمیز آشوبگران خیابانی، جزء جرائم مشهودی است که قانونگذار برای مبارزه و برخورد قهرآمیز با این قبیل رفتارها، اختیارات ویژه‌ای را در جهت تأمین آرامش و آسایش مردم برای پلیس به عنوان ضابط قضایی پیش‌بینی نموده است.
برقراری امنیت عمومی جز با وجود پلیس مقتدر حاصل نمی‌شود؛ همان‌طور که اقتدار پلیس بدون پشتوانه‌ی مردم و مشارکت آنان در مبارزه با بی‌نظمی و ناامنی به دست نمی‌آید.
مطالبه‌گری حق مسلم مردم آزاد اندیش ایران است؛ اما اگر از بستر قانونی صورت نگیرد، زمینه‌ی سوء‌استفاده‌ی بداندیشان و بدخواهان ایران و ایرانی را فراهم می‌کند.
بازنشر فیلم‌ها و كليپ‌هاي مربوط به آشوب‌های خیابانی در فضاي مجازي، به تشویق و تقویت رفتار آنها منجر می‌شود و زمینه را برای ایجاد هرج و مرج و ناامنی عمومی فراهم می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.