تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 دسامبر 2020 - 11:47

تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز

تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، مراسم تودیع و معارفه معاون پیشین و سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با حضور شهردار و معاونین و مدیران در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد. طی حکمی از سوی موسی شاعری شهردار اهواز، ذبیح الله خدامرادی به عنوان سرپرست معاونت برنامه

هما خوزستان: به گزارش سایت شهرداری اهواز، مراسم تودیع و معارفه معاون پیشین و سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با حضور شهردار و معاونین و مدیران در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.
طی حکمی از سوی موسی شاعری شهردار اهواز، ذبیح الله خدامرادی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب شد.
در حکم آقای خدامرادی چنین آمده است:
نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم شما را بعنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز منصوب می نمایم. امید است با اتکال به درگاه خداوند متعال و استفاده بهینه از همه امکانات در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف اهواز موفق و موید باشید.

پیش از این طی حکمی از سوی استاندار خوزستان ابراهیم نوشادی معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز به عنوان سرپرست اداره کل امورشهری و شوراهای استانداری منصوب شده بود.

شهردار اهواز ضمن قدردانی از زحمات معاون پیشین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و موفقیت در سمت جدید در استانداری خوزستان گفت: بخش بزرگی از تحول در ساختار بودجه، برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری اهواز مرهون زحمات و تلاش های ابراهیم نوشادی است که توانسته است با دور اندشی و تحول، جایگاه این معاونت را بهبود و ارتقا دهد.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از ابراهیم نوشادی تقدیر به عمل آمد و با اعطای احکامی ذبیح الله خدامرادی به عنوان سرپرست معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، محمدرضا قنواتی به عنوان سرپرست ممنطقه 8 و کورش حسینی زاده به عنوان سرپرست امور مالی شهرداری اهواز منصوب شدند.

هویت اصلی هر شهر رفتار و کردار شهروندان آن است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.