تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دسامبر 2020 - 12:56

برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف فروش آرد سهمیه‌ای

برخورد جدی با نانوایی‌های متخلف فروش آرد سهمیه‌ای

رییس سازمان‌صنعت، معدت و تجارت خوزستان گفت: فروش آرد دریافتی در خارج از شبکه توسط نانوایی‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد. هما خوزستان: امیرحسین نظری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اکیپ های بازرسی  به طور مستمر به مراکز تولیدی صنفی نان و نانوایی ها در حال سرکشی

رییس سازمان‌صنعت، معدت و تجارت خوزستان گفت: فروش آرد دریافتی در خارج از شبکه توسط نانوایی‌ها تخلف است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

هما خوزستان: امیرحسین نظری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اکیپ های بازرسی  به طور مستمر به مراکز تولیدی صنفی نان و نانوایی ها در حال سرکشی هستند و وزن چانه‌ها و ساعات و روزهای پخت و قیمت ها را بررسی می‌کنند.

وی گفت: متاسفانه مواردی از فروش آرد توسط نانوایی ها به خارج از شبکه مشاهده شده است، سهمیه آردی که به نانوایی ها داده می شود مشخص و با نرخ دولتی است و نانوایی ها موظف به پخت میزان آرد دریافتی هستند.

نظری اظهار داشت: در پی بازرسی های چند روز اخیر ۲نانوایی متخلف در اهواز که فروش آرد خارج ازشبکه داشتند شناسایی شدند و  پرونده تخلف آن ها به ارزش ریالی ۲میلیارد ریال تشکیل و پرونده جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رییس سازمان صمت استان ادامه داد : این دو واحد۲هزار و ۳۵۵ کیسه آرد را به جای پخت به صورت آزاد فروختند.
نظری افزود:  از مردم خواستاریم تا به عنوان بازرسان نامحسوس نسبت به هر گونه تخلف بی تفاوت  نبوده و گزارش خود را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی همچنین افزود : مردم می توانند گزارشهای خود را درباره تخلفات در سامانه آپ ثبت نموده و پیگیر نتیجه آن باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.