تاریخ انتشار : یکشنبه 3 ژانویه 2021 - 19:28

آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا

آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر افزود: در این مرحله، فقط متقاضیان دارای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری آسیب دیده از کرونا در سامانه کارا خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر افزود: در این مرحله، فقط متقاضیان دارای مجوز رسمی از این اداره کل قادر به ثبت درخواست خود برای بهره مندی از این تسهیلات هستند.

وی از افزایش سقف پرداختی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری خبر داد و اضافه کرد: افراد مشمولی که در مرحله نخست این تسهیلات را دریافت کرده اند نیز می توانند پس از دریافت پیامک، مجدداً در مرحله دوم درخواست خود را در سامانه کارا به نشانی corona-kara.mcls.gov.ir ثبت کنند.

جوروند فرصت ثبت درخواست برای تسهیلات کارا در مرحله دوم را تا پایان دی ماه عنوان کرد و گفت: آغاز بازپرداخت اقساط، پس از دوره تنفس 6 ماهه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در مرحله اول این تسهیلات بیش از 1300 فقره پرونده مربوط به بالغ بر 1800 نفر شاغل در بخش فرهنگ و هنر به بانک ­های استان ارجاع شده که مبلغ تسهیلات درخواستی در این مرحله بیش از 200 میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.