تاریخ انتشار : شنبه 12 دسامبر 2020 - 13:26

گروه های جهادی بسیج شركت نفت و گاز كارون در كنار مردم مناطق آبگرفته

گروه های جهادی بسیج شركت نفت و گاز كارون در كنار مردم مناطق آبگرفته

فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از حضور و امداد رسانی گروه های جهادی این پایگاه به مردم مناطق آبگرفته اهواز و کارون در بارندگی های اخیر خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی، فتح الله گشتاسبی در تشریح اقدامات و خدمات جهادگران بسیجی شرکت نفت و گاز کارون به

فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از حضور و امداد رسانی گروه های جهادی این پایگاه به مردم مناطق آبگرفته اهواز و کارون در بارندگی های اخیر خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی، فتح الله گشتاسبی در تشریح اقدامات و خدمات جهادگران بسیجی شرکت نفت و گاز کارون به شهروندان مناطق آبگرفته گفت: با آغاز آبگرفتگی معابر و منازل مناطق مسکونی کلانشهر اهواز، گروه‌های جهادی این پایگاه با حضور در مناطق مسکونی کمپلو و کوت عبدالله شهرستان کارون نسبت به تخلیه آب از منازل و حمل و جابجایی مردم و خودروهای گرفتار در آب اقدام نمودند.

وی افزود : گروه های جهادی پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، دربخشی از اقدامات خود در راستای کمک به شهروندانی که آب باران به خانه هایشان نفوذ کرده و باعث ایجاد مشکلاتی شده بود، فرش های مرطوب و آلوده این دسته از شهروندان را جمع آوری و جهت شستشوی رایگان به قالیشویی منتقل و پس از آماده شدن مجدداً به صاحب آنها عودت دادند.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون همچنین تهیه و پخت ۳۰۰ پرس غذایی گرم به مدت ۲ شب در ایام بارندگی ها و توزیع در بین مردم آسیب دیده از بارندگی در منطقه عین دو اهواز را بخش دیگری از خدمات این پایگاه در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و خدمت رسانی به شهروندان بر شمرد.

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون هم اینک نیز در حال تعمیر و تجهیز سه باب منزل مسکونی در کوی شهید سلیمانی (منبع آب) اهواز می باشد 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.