تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دسامبر 2020 - 10:58

کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو در محورهای خوزستان

کاهش ۶۰ درصدی تردد خودرو در محورهای خوزستان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : با اجرای اعمال محدودیت‌ها در محورهای استان تردد خودروها ۶۰ درصد کاهش یافته است . هما خوزستان: محمدطلا شجاعی یک شنبه در گفت‌وگو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : با آغاز اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت : با اجرای اعمال محدودیت‌ها در محورهای استان تردد خودروها ۶۰ درصد کاهش یافته است .

هما خوزستان: محمدطلا شجاعی یک شنبه در گفت‌وگو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : با آغاز اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت، تردد چهار میلیون و ۹۸۴ هزار و ۶۸۷ خودرو در محورهای استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه دو هفته قبل خود،  ۶۰ درصد کاهش داشته است.
وی افزود : ورود خودرو به استان خوزستان طی ۲ هفته ابتدای آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۹۱ درصدی و خروج خودرو از استان کاهش ۸۹ درصدی را نشان می دهد.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان یادآور شد: ورود به مرکز استان در مدت زمان اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت تردد، ۵۶ درصد کاهش و خروج از مرکز استان ۵۰ درصد کاهش داشته است .

به گزارش ایرنا طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد در شهرهای نارنجی تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد و در صورت تصمیم گیری جدید درباره آن اطلاع رسانی می‌شود.

 در شهرهای نارنجی خوروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

ساکنان اهواز که خودروی با پلاک غیربومی دارند و ساکنان اهواز که محل کارشان خارج از این شهر است، می‌توانند با کارت شناسایی و گواهی محل خدمت تردد کنند و پلیس در این زمینه با آنها همکاری می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.