تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دسامبر 2020 - 12:02

پلمب 26 واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در ایذه

پلمب 26 واحد صنفی ناقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در ایذه

هما خوزستان: فرمانده انتظامي ایذه از اجراي طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اين طرح 26 واحد صنفي متخلف پلمب شد. سرهنگ “حجت سفیدپوست” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،اظهار داشت: به دنبال شيوع بیماری کرونا و پيشگيري از

هما خوزستان: فرمانده انتظامي ایذه از اجراي طرح تشديد کنترل و نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: در اين طرح 26 واحد صنفي متخلف پلمب شد.
سرهنگ “حجت سفیدپوست” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،اظهار داشت: به دنبال شيوع بیماری کرونا و پيشگيري از خطر ابتلاي شهروندان به اين بیماری، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی ایذه پس از هماهنگي با مرجع قضائي و شبکه بهداشت ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف را اجرا کردند.
وي افزود: در راستای اجرای این طرح به 35 واحد صنفي مطابق دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا اخطار و از فعاليت 26 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی جلوگيري و پلمب شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفي از جمله عدم رعايت بهداشت يا احتكار اقلام بهداشتي و درماني، موضوع را سريعاً به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.