تاریخ انتشار : یکشنبه 13 دسامبر 2020 - 19:52

پلمب انبار لاستیک های قاچاق در اهواز

پلمب انبار لاستیک های قاچاق در اهواز

فرمانده انتظامی استان از پلمب انبار لاستیک های خودرو به ارزش 14 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری اداره صمت در شهرستان اهواز

فرمانده انتظامی استان از پلمب انبار لاستیک های خودرو به ارزش 14 میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری اداره صمت در شهرستان اهواز پس از رصدهای صورت گرفته موفق به شناسایی یک انبار لاستیک در سطح این شهرستان شدند.
وي ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم و اخذ مجوزهای قضائی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی انبار مذکور 498 حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین کشف، یک نفر را در این رابطه دستگیر و همچنین انبار مذکور پلمب کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لاستیک های احتکار شده را 14 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: عزم پلیس و دستگاه قضا در برخورد با مفسدان اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض است و مجازات سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.