تاریخ انتشار : یکشنبه 22 نوامبر 2020 - 15:15

فروش 7 میلیارد و 425 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب خوزستان

فروش 7 میلیارد و 425 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش 7 میلیارد و 425 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب خوزستان خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت:  طرح پاییزه کتاب همزمان در سراسر کشور در هفته

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فروش 7 میلیارد و 425 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه کتاب خوزستان خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت:  طرح پاییزه کتاب همزمان در سراسر کشور در هفته کتاب و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان ماه با شعار دانایی،مانایی برگزار شد.

وی افزود: در این طرح 20 کتابفروشی از استان خوزستان شرکت کردند که 14 تا در اهواز و 6 کتابفروشی مربوط به شهرستان بودند.

جمشیدی با اشاره به فروش این دوره طرح پاییزه کتاب در استان اضافه کرد: در مجموع مبلغ 7 میلیارد و 424 میلیون و چهارصد و نوزده هزار و 497 ریال کتاب به تعداد 20 هزار و 554 جلد در این دوره به فروش رسیده است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: بر اساس آمارهای اعلام شده، استان خوزستان جزء ده استان برتر کشور در این طرح قرار گرفت که از نظر تعداد کتاب،رتبه 7 و از نظر میزان فروش رتبه 9 را در کشور کسب کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.