تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2020 - 12:46

فاز نخست ارتقای وب­سایت شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رونمایی شد

فاز نخست ارتقای وب­سایت شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رونمایی شد

در نشستی با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از فاز نخست طرح ارتقای وب­سایت این شركت رونمایی شد. هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع­رسانی مناطق نفت­‌خیز جنوب، در این فاز كه با همكاری فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط­‌عمومی این شركت اجرا شده است بخش­‌ها و امكانات جدید و متنوعی

در نشستی با حضور مهندس احمد محمدی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از فاز نخست طرح ارتقای وب­سایت این شركت رونمایی شد.

هما خوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع­رسانی مناطق نفت­‌خیز جنوب، در این فاز كه با همكاری فناوری اطلاعات و ارتباطات و روابط­‌عمومی این شركت اجرا شده است بخش­‌ها و امكانات جدید و متنوعی از جمله معرفی طرح توسعه ۲۸ مخزن، مسئولیت­‌های اجتماعی شركت، محیط زیست و جمع­‌آوری گازهای همراه، ساخت داخل، میراث نفت‌­خیز، خدمات الكترونیك و همچنین خدمات ویژه كاركنان ایجاد شده یا بهبود یافته است.

همچنین توسعه بخش چندرسانه­‌ای و تقویت شكلی و محتوایی نیز از دیگر ویژگی­‌های نسخه جدید این وب­سایت محسوب می­‌شود.

در این نشست مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت­‌خیز جنوب ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته، بر لزوم تمركز برمسائل كاركنان، بانوان همكار و تاریخ صنعت نفت، انعكاس بهتر زحمات و دستاوردهای همه مدیران و كارشناسان شركت در پایگاه اطلاع­‌رسانی را مورد تاكید قرار داد.

فاز دوم طرح ارتقای وب­سایت شركت ملی مناطق نفت­خیز جنوب نیز به زودی و با تمركز بر سهولت كاربری، تقویت ارتباط دوسویه با كاربران و بهبود نسخه موبایلی آغاز خواهد شد.

گفتنی­ست وب­سایت شركت ملی مناطق نفتخیز همانند گذشته با آدرس www.nisoc.ir در دسترس قرار دارد.

كاربران می­توانند نقطه نظرات خود درباره این تغییرات و نیز پیشنهادات خود برای فاز دوم ارتقای وب­سایت را در بخش ارتباط با ما درج نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.