تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2020 - 19:28

ضرورت حمایت‌های بیشتر از کانون‌های مساجد خوزستان

ضرورت حمایت‌های بیشتر از کانون‌های مساجد خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت خوب و مؤثر کانون‌های مساجد در نقاط مختلف خوزستان، بر ضرورت حمایت‌های بیشتر از کانون‌های مساجد استان به ویژه در بحث تجهیزات و سرانه تاکید کرد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،محمد جوروند در دیدار سرپرست معاونت پشتیبانی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به فعالیت خوب و مؤثر کانون‌های مساجد در نقاط مختلف خوزستان، بر ضرورت حمایت‌های بیشتر از کانون‌های مساجد استان به ویژه در بحث تجهیزات و سرانه تاکید کرد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،محمد جوروند در دیدار سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی ستاد کانون‌های مساجد کشور با پرسنل ستاد کانون‌های مساجد خوزستان اظهار کرد: خوزستان علی‌رغم ظرفیت‌های بسیاری که دارد اما با مشکلات بسیاری مواجه است. از سوی دیگر خوزستان بیشترین خدمات را به کشور ارائه می‌دهد از این رو مردم استان توقع دارند که امکانات و خدماتی که به واسطه ظرفیت‌های استان به کشور داده می‌شود، درصدی هم به سمت خوزستان بازگردد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و مساجد افزود: از دورترین نقاط استان تا مناطق برخوردار کانون‌های مساجد ما فعالیت می‌کنند و هر کجا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ما مشکلی داشته باشند کانون‌های مساجد پای کار هستند ولی متاسفانه در بحث امکانات مشکلات بسیاری دارند.

جوروند با بیان اینکه تغییر روند پرداخت سرانه و ثبت فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد باید کارشناسانه‌تر انجام می‌شد اضافه کرد: برخی کانون‌ها با مشکل تجهیزات مواجه هستند و امکان ثبت فعالیت‌ها را ندارند که اعتقاد دارم تعریف مجددی در شکل کمک کردن به کانون‌ها و سرانه‌ها باید صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در تلاش هستیم که بتوانیم حمایت‌های بیشتری از کانون‌ها داشته باشیم اظهار کرد: در رابطه با اعتبارات عمرانی هر موقع به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مراجعه می‌کنیم هر گونه مطالباتی برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشیم همان مطالبات را برای کانون‌های مساجد هم تقاضا کردیم.

وی یادآور شد: سال‌های گذشته در بحث عمرانی،تجهیزات و تعمیرات توانستیم اعتبارات خوبی به کانون‌های مساجد اختصاص دهیم و در این زمینه کوتاهی نداشتیم که امیدوارم این نگاه در ستاد کانون‌های مساجد کشور در رابطه با خوزستان نیز ایجاد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.