تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 دسامبر 2020 - 0:06

شهرداری اهوازمتفاوت در باران‌سیل آسا

شهرداری اهوازمتفاوت در باران‌سیل آسا

هما خوزستان: درحالیکه بارش های اخیر اکثرشهرهای خوزستان مثل ماهشهر،امیدیه،بندرامام آبادان و…دچاربحران کردوتقریبا مشکل اکثراین شهرها عدم ظرفیت لازم وفرسودگی شبکه فاضلاب و نبودکانال آبهای سطحی بوده اما بارش بی نظیر ۹۰ میلیمتری در اهواز مانند گذشته شهر اهواز را غرق در آب کرد .هرچند آبگرفتگی معابر و خیابان ها مانند گذشته بعضی مناطق رادچارمشکل

هما خوزستان: درحالیکه بارش های اخیر اکثرشهرهای خوزستان مثل ماهشهر،امیدیه،بندرامام آبادان و…دچاربحران کردوتقریبا مشکل اکثراین شهرها عدم ظرفیت لازم وفرسودگی شبکه فاضلاب و نبودکانال آبهای سطحی بوده اما بارش بی نظیر ۹۰ میلیمتری در اهواز مانند گذشته شهر اهواز را غرق در آب کرد .هرچند آبگرفتگی معابر و خیابان ها مانند گذشته بعضی مناطق رادچارمشکل کرد و بسیاری از این فضای ایجاد شده به حق گلایه و شکایت کردند . اماطرح ضربتی شهرداری اهواز توانست ساعت ماندگاری وسطح آب رادربسیاری ازخیابانها به حداقل ممکن برساند. حضور فوری و ضربتی نیروهای شهرداری و در راس آنها شهردار اهواز نیزموجب گردید در بسیاری از نقاط بحران خیز مشکلات سالهای گذشته ایجاد نشود.
داستان فاضلاب و آب های سطحی شهر اهواز داستان تازه و یک روزه ای نیست که اکنون بخواهیم همه مشکلات را به شهردار جوان این کلان شهرومدیران فعلی آبفا نسبت بدهیم . اکنون که شهر اهواز پروژه های کلان خود را در جریان انداخته است و تغییرات بنیادی در فضای سبز شهری ایجاد نموده است باید واقع بینانه نگاهی به این معضل بیاندازیم ، مشکل آب های سطحی اهواز تاریخی فراتر از مدیریت شاعری در شهرداری اهواز دارند چنانکه تاریچه این مشکل از طول عمر این بنده حقیر فراتر است. حل مشکلات مربوط به رفع آب های سطحی اهواز یک عزم ملی می خواهد و بی انصافی است که حل چنان مسئله کلانی را بر دوش یک ارکان غیر دولتی قرار بدهیم .
همچنین امضای قرارداد حل مشکل آب های سطحی کلانشهر اهواز که با معتبرترین پیمانکار کشور برای اولین بار صورت گرفته نشان می دهد که شهردار چه میزان به حل این موضوع اهمیت داده است .
جاداردبرخی اشخاص که همواره غیرمنصفانه نقدهایی رابه شهرداراهواز وشورای شهر منتشرمیکنندنگاهی هم به گذشته ها وتلمبارمشکلات درادوارگذشته که اتفاقا وضعیت اقتصادی هم بهتربوده داشته باشند.امااینکه شهرداراهواز درمصاحبه تلویزیونی ازشهروندان عذرخواهی میکند نشان ازجسارت اودارد درروزگاری که کمترمدیری حتی مشکلات دوره خودراپاسخگونیست شهرداراهواز تمام‌کمکاری های ادوارگذشته را مسئولانه برگردن‌میگیردو..

احترام به قانون، احترام به حقوق شهروندی است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.