تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دسامبر 2020 - 18:41

شركت ملی حفاری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان حضور فعال دارد

شركت ملی حفاری ایران در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان حضور فعال دارد

معاون مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از حضور فعال این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصور نژاد با تبریک هفته پژوهش و فناوری به پژوهشگران صنعت نفت، گفت: همه ساله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای

معاون مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از حضور فعال این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان خبر داد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصور نژاد با تبریک هفته پژوهش و فناوری به پژوهشگران صنعت نفت، گفت: همه ساله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان خوزستان از جمله برنامه های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری است که با محوریت پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هشتمین فن بازار استان خوزستان از تاریخ 29 آذر لغایت چهارم دی ماه  با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید 19 کرونا براساس مصوبه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، به صورت مجازی برپا می گردد.

منصور نژاد  اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران نیز با ارائه فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی خود در قالب فیلم ، پاورپوینت ، عکس ، گردش کارها و نیز نمودارهای عملکردی در این نمایشگاه مشارکت فعال خواهد داشت.

معاون مدیر پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران یادآور شد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس expo.khstp.ir از فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان خوزستان بازدید نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.