تاریخ انتشار : شنبه 5 دسامبر 2020 - 17:51

شبکه برق کوی سخریه اهواز ساماندهی و اصلاح شد

شبکه برق کوی سخریه اهواز ساماندهی و اصلاح شد

عملیات ساماندهی و تبدیل سیم به کابل کوی سخریه اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات، با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و هفتصد میلیون ریال انجام شد. هما خوزستان: مدیراموربرق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظورارائه خدمات مطلوب به شهروند، حفظ پایداری وکاهش تلفات، عملیات ساماندهی، اصلاح و تبدیل سیم به

عملیات ساماندهی و تبدیل سیم به کابل کوی سخریه اهواز در راستای حفظ پایداری شبکه و کاهش تلفات، با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و هفتصد میلیون ریال انجام شد.

هما خوزستان: مدیراموربرق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به منظورارائه خدمات مطلوب به شهروند، حفظ پایداری وکاهش تلفات، عملیات ساماندهی، اصلاح و تبدیل سیم به کابل شبکه برق کوی سخریه این کلانشهر، با اعتباری بالغ بر دومیلیارد و هفتصد میلیون ریال اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
آرش بندارزاده در ادامه افزود: کوی سخریه از مناطق قدیمی و مرکزی اهوازمی باشد و این پروژه با هدف افزایش ضریب پایداری و بهبود شاخصهای ایمنی و کاهش تلفات انرژی صورت گرفته است که در نهایت بهره مندی شهروندان محترم از برق مطلوب و با ولتاژ کیفی را بدنبال دارد.وی در خصوص تجهیزات بکار رفته در این پروژه گفت: عملیات ساماندهی و اصلاح شبکه کوی سخریه در خیابان ۴۵ متری شهرداری و خیابانهای زنبق ۱ و ۲ انجام و مقدار ۱۶۸۰ متر کابل خودنگهدار و ۴۱ پایه جدید نصب و تعداد ۲۹ اصله پایه فرسوده نیز جمع آوری شد.
بندارزاده تصریح کرد: تحقق حقوق شهروندی و رضایتمندی شهروندان همواره در دستور کار ما قرار دارد و با اجرای این پروژه های مهم گامی در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم شریف منطقه می باشد.
مدیراموربرق منطقه یک اهواز در پایان گفت: این پروژه با اعتبار دو میلیارد و ۷۷۳میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.