تاریخ انتشار : شنبه 12 دسامبر 2020 - 13:28

سامانه های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش كار در بخش های عملیاتی شركت ملی حفاری ایران ادغام می شود

سامانه های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش كار در بخش های عملیاتی شركت ملی حفاری ایران ادغام می شود

با هدف افزایش سطح دقت و یکسان سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری، سامانه های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ملی حفاری ایران ادغام می شود. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رئیس آمار و اطلاعات

با هدف افزایش سطح دقت و یکسان سازی آمار و اطلاعات عملیات حفاری، سامانه های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی و گردش کار در حوزه عملیات حفاری و بخش های پشتیبانی و ستادی مرتبط در شرکت ملی حفاری ایران ادغام می شود.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رئیس آمار و اطلاعات و خدمات مکانیزه مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت در این باره گفت: با ادغام سیستم های  MIS/DRILL ، جمع بندی گزارش های دریافتی روزانه از مدیریت های مختلف که با عملیات حفاری ارتباط  دارند، یکپارچه و در ارایه به مدیریت ارشد شرکت شتاب بخشی خواهد شد.

پیمان صفاپور افزود: ادغام و به روز رسانی این دو سامانه با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امور مهندسی و برنامه ریزی تلفیقی شرکت در دست اقدام و اجرا قرار دارد و با عملیاتی شدن آن ضمن حذف برخی موازی کاری ها، ضریب دقت، کیفیت و صحت آمار و اطلاعات فنی و کاربردی افزایش می یابد.

وی توضیح داد: گردآوری گزارش ‌های روزانه و اطلاعات مربوط به عملیات دستگاه‌ های حفاری و خدمات جانبی و پروژه‌ های عملیاتی شرکت، تهیه و ترسیم جداول آماری و مقایسه‌ای با استفاده از سامانه خدمات مکانیزه و نرم افزارهای مورد نظر، بررسی، تجزیه، تحلیل و تفکیک و طبقه بندی آنها جهت ارائه به مدیران و روسای ادارات در شرکت در حیطه مسئولیت این واحد تعریف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.