تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 نوامبر 2020 - 10:48

رییس کمیته داوران تکواندو خوزستان:بیماری کرونا مانع بالارفتن جایگاه بین المللی داوری خوزستان نشده است

رییس کمیته داوران تکواندو خوزستان:بیماری کرونا مانع بالارفتن جایگاه بین المللی داوری خوزستان نشده است

همزمان با موفقیت داوران خوزستان در دوره پیش نیاز بین المللی اسماعیل اسفندیاری گفت : بیماری کرونا عملا مانع بالا رفتن جایگاه داوری خوزستان نشده است. هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان و به نقل از رییس کمیته داوران تکواندو همزمان با موفقیت دو داور درجه یک خوزستان در دوره پیش

همزمان با موفقیت داوران خوزستان در دوره پیش نیاز بین المللی اسماعیل اسفندیاری گفت : بیماری کرونا عملا مانع بالا رفتن جایگاه داوری خوزستان نشده است.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی هیات تکواندو استان خوزستان و به نقل از رییس کمیته داوران تکواندو همزمان با موفقیت دو داور درجه یک خوزستان در دوره پیش نیاز حضور در سمینار بین المللی عملا بیماری کرونا مانع بالا رفتن جایگاه داوران خوزستان در عرصه بین المللی نخواهد شد.

بر پایه همین گزارش این آزمون همزمان برای بانوان و آقایان در دو بخش نوشتاری و تصویری برگزار و هادی مینایی و زهرا عشیری دو داور درجه یک به عنوان دو نماینده خوزستان مجوز حضور در دوره پیش نیاز و آنلاین بین المللی را اخذ نمودن.

اسفندیاری در اینخصوص نیز اذعان داشت؛از خصوصیات بارز این دوره آموزش قوانین و مقرارت پارا تکواندو ( تکواندو معلولین ) در کنار قوانین استاندارد کیوروگی است. و دو نماینده خوزستان می بایست بصورت آنلاین در روزهای ۲۲ و ۲۳ آذر ماه سال جاری برابر با دوم و سوم دسامبر سال ۲۰۲۰ از ساعت ۱۹ الی ۲۳ به وقت کشور امارات متحده عربی و با لباس رسمی تکواندو ( دوبوک) و بصورت آنلاین در این دوره حاضر باشند.
رییس کمیته داوران خوزستان ادامه داد داوران خوزستان پس از شرکت دراین کلاس دو روزه مجوز حضور در سمینار بین المللی داوری کیوروگی را که در سال آینده میلادی توسط فدراسیون جهانی تکواندو برگزار می گردد را اخذ خواهند نمود.

شایان ذکر است؛ با سکان داری اسفندیاری در کمیته داوران و حمایت هیات تکواندو استان خوزستان سهم داوران بین المللی در بخش کیوروگی به ترتیب از ۳ داور مرد به ۸ داور و همچنین ۲ داور زن. و در بخش پومسه ۲ داور مرد و یک داور زن ارتقاء داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.