تاریخ انتشار : شنبه 12 دسامبر 2020 - 19:25

راهداری خوزستان به ۵۳ دستگاه ماشین آلات نیاز دارد

راهداری خوزستان به ۵۳ دستگاه ماشین آلات نیاز دارد

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه از ایتدای امسال تاکنون ۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری خوزستان تعمیر و تجهیز شده گفت: این اداره علاوه بر این به ۵۳ دستگاه دیگر نیاز دارد. هما خوزستان: رسول رحیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا نیاز این

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه از ایتدای امسال تاکنون ۷۰ دستگاه ماشین آلات راهداری خوزستان تعمیر و تجهیز شده گفت: این اداره علاوه بر این به ۵۳ دستگاه دیگر نیاز دارد.

هما خوزستان: رسول رحیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا نیاز این اداره به ماشین آلات جدید راهداری را شامل ۱۰ دستگاه لودر ،  ۱۰ دستگاه گریدر ، ۲۰ دستگاه کامیون کمپرسی، سه دستگاه بیل مکانیکی و ۱۰ دستگاه غلطک بیان کرد. 
وی افزود: این اداره ۴۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری سبک،سنگین،نیمه سنگین دارد که از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ دستگاه  تعمیر و تجهیز شده‌ و ۶۰ دستگاه دیگر به تعمیر و تجهیز نیاز دارند.
رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به ازای نگهداری هر ۶۰ کیلومتر راه نیازمند به یک گروه کامل راهداری است اما در خوزستان با وجود برخورداری از ۱۷ هزار و ۱۳۵  کیلومتر راه، به ازای هر ۳۸۰ کیلومتر یک گروه راهداری مستقر است.
رحیمی ادامه داد: بازآمدسازی ۱۰ دستگاه کامیون بنز مایلر و ۲ دستگاه بیل مکانیکی و بازسازی کامل یک دستگاه بلدوزر کوماتسو D۱۵۵ در دستور کار این اداره است.

خوزستان دارای ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.