تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دسامبر 2020 - 21:53

دکتر داریوش پناهی زاده به عنوان سرپرست اداره کل درمان استان تهران منصوب شد

دکتر داریوش پناهی زاده به عنوان سرپرست اداره کل درمان استان تهران منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر داریوش پناهی زاده به سمت سرپرست اداره کل درمان استان تهران منصوب شد هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران؛ با حضور دکتر فولادی مدیر کل درمان مستقیم سازمان، دکتر احمد زاده مشاور معاون درمان سازمان ، معاونین

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر داریوش پناهی زاده به سمت سرپرست اداره کل درمان استان تهران منصوب شد

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران؛ با حضور دکتر فولادی مدیر کل درمان مستقیم سازمان، دکتر احمد زاده مشاور معاون درمان سازمان ، معاونین ستادی و روسای مراکز درمانی استان تهران، دکتر داریوش پناهی زاده به عنوان سرپرست اداره کل درمان استان تهران معرفی شد.
دکتر فولادی ضمن تقدیر از زحمات دکتر بیات در زمان تصدی سمت سرپرستی اداره کل درمان استان تهران برای دکتر پناهی زاده در سمت جدید آرزوی توفیق نمود.
مدیر کل درمان مستقیم ضمن اشاره به حساسیت های موجود در درمان استان تهران افزود: حدود 30 درصد مصارف درمان سازمان در استان تهران هزینه می گردد که این موضوع اهمیت مدیریت بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم را در این استان دوچندان می کند.
ایشان دکتر پناهی زاده را از مدیران خوشنام و با سابقه در حوزه درمان سازمان برشمرد و افزود انتظار مجموعه درمان سازمان اینست که تمام مراکز درمانی تهران در حرکت رو به جلو و بدون توقف به این اداره کل یاری رسانند.
دکتر فولادی توسعه نسخه الکترونیک را از مهم ترین برنامه های سازمان دانست و افزود : استان تهران به لحاظ تعداد موسسات طرف قرارداد به خصوص پزشکان مقام نخست را دارد، پس پیشرفت نسخه الکترونیک در این استان در شاخص کلی کشور بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه دکتر پناهی زاده از آشنایی با کلیات چالش های درمان تهران گفت و افزود :استان تهران از لحاظ حجم و عملکرد، تعداد بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی حجم قابل ملاحظه ای از خدمات کلی سازمان را شامل می شود.
وی جایگاه و شان نیروی انسانی را بسیار والا دانست و گفت از روسای تمام مراکز درمانی می خواهم که با حفظ شان پزشکان و پرسنل در افزایش انگیزه بین آنان تلاش نمایند.
سرپرست اداره کل درمان استان تهران ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی و افزایش  سطح رضایتمندی از مراکز درمانی استان تهران را از بزرگترین اهداف خود برشمرد و افزود: انتظار از روسای بیمارستان ها و مراکز درمانی حرکت در این جهت و افزایش بهره وری مراکز درمانی ملکی می باشد.
دکتر پناهی زاده به سیاست های کلان مدیر عامل محترم سازمان در بخش درمان اشاره کرده و تاکید نمود همه مدیران زیر مجموعه بایستی در جهت اجرایی شدن این سیاست ها گام های جدی بردارند.
وی در ادامه گفت: پرچم سازمان تامین اجتماعی سفید است و جهت گیری های سیاسی نبایستی در مدیریت ها دخیل باشد و آنچه از دیدگاه اینجانب اهمیت دارد فراهم شدن زمینه ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان و مستمری بگیران است و ملاک انتخاب مدیران زیر مجموعه توانمندی مدیریتی، پاک دستی و تلاش بی وقفه در خدمت به مردم شریف است و همه روسای بیمارستان ها و مراکز درمانی بایستی تلاش نمایند عملکرد مراکز در جهت رضایت مندی مراجعین باشد.
ایشان پیشبرد دقیق و سریع پروژه نسخه الکترونیک را از اهداف اولویت دار و مهم ذکر نمود.
دکتر پناهی زاده ضمن تجلیل از خدمات پزشکان، کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در یکساله اخیر، خدمت به مردم و بیمه شدگان در شرایط بحران کنونی را بسیار ارزشمند و مایه افتخار سازمان تامین اجتماعی برشمرد.
لازم به ذکر است دکتر پناهی زاده پیش از این مسئولیت هایی همچون معاونت طب کار، پیشگیری و کمیسیون های پزشکی اداره کل درمان مستقیم، مدیریت درمان استان خوزستان و رییس دفتر اسناد پزشکی استان خوزستان را بر عهده داشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.