تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دسامبر 2020 - 21:00

بزرگترین اجتماع نخبگان سیاسی استان را برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شکل می دهیم.

بزرگترین اجتماع نخبگان سیاسی استان را برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شکل می دهیم.

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان : نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام باید بدانند که دیگر مجالی برای تعلل و کم کاری نیست. هما خوزستان: دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای پیش رو

دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان :
نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام باید بدانند که دیگر مجالی برای تعلل و کم کاری نیست.

هما خوزستان: دبیر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای پیش رو جایی برای خطا نیست افزود ؛ خواه ناخواه انتخاب درست یا غلط ما و حتی عدم حضور در انتخابات بر سرنوشت ما و خانواده و فرزندان مان تاثیرگذار خواهد بود.

سید ابوالحسن موسوی با اشاره به ضعف دولت ها در یکی دو‌ دهه ی اخیر و خصوصا چند سال گذشته که باعث شده امید و انگیزه ای برای مشارکت مردم در انتخابات ها نمانده باشد ادامه داد ؛ وقتی علت عدم حضور را جویا می شویم با این پاسخ ها مواجه می شویم که رای دهیم که چه شود؟ مگر افراد مختلف از چپ و راست را انتخاب نکردیم؟ چه شد؟ مگر حضور حداکثری نداشتیم؟ چه دردی دوا کرد؟ دیگر امیدی نداریم. نظام به پایان خط رسیده است. فایده ای ندارد. همه دزد اند. و از این قبیل پاسخ ها
البته بعضی اوقات باید حق هم داد.
همه ی این پاسخ ها را گاهی به سختی می شود توجیه کرد و برای شان دلیل آورد.

وی افزود ؛ در عین حال می دانیم که قطار انقلاب در حرکت است. با نفس های بریده و تنی زخمی از ناملایمات. از فشارها و تحریم ها. از سوء مدیریت ها و دزدی ها و رانت خواری ها. از نفوذ و خیانت ها. از بد عهدی ها و کار شکنی ها. اما می دانیم رو به جلو هستیم. سرعت مان کم است لیکن در حرکتیم.

موسوی گفت ؛ خوشبختانه در این اواخر اتفاقات خوبی هم افتاده است.
اصلاحات کلان در قوه ی قضائیه که نقش بی بدیلی در جلوگیری از فساد در داخل کشور دارد و تشکیل مجلس با رویکرد انقلابی که می تواند نقطه ی عطفی باشد برای نیل به اهداف کلان جمهوری اسلامی ایران که منافع ملت عزیز ایران هم در آن است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس و کارگزاران نظام باید بدانند که دیگر مجالی برای تعلل و کم کاری نیست و کمر مردم زیر بار فشارهای بی سابقه ی اقتصادی در حال خرد شدن است یادآور شد اگر بار این فشار کم نشود و خدایی ناکرده به آن افزوده شود ممکن است تسلیم شوند و اتفاقی بیافتد که نباید.

دبیر توسعه و عدالت خوزستان تاکید کرد : انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای پیش رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
یک پیچ حساس تاریخی دیگر در مقابل مان است که باید به سلامت از آن عبور کنیم تا به مقصد برسیم.

وی افزود ؛ نقش و تاثیر احزاب و نخبگان کشور ، استان و شهرستان در آگاه سازی مردم برای انتخاب درست ، اجتناب ناپذیر است.
حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان خوزستان نیز در کنار سایر احزاب و جریان های سیاسی با قدرت در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ حضور خواهد داشت و با بهره گیری از توان و انرژی جوانان در کنار تجربه و تفکر پیش کسوتان ، موجبات حضور حداکثری مردم ، همراه با انتخاب هایی هوشمندانه و درست را فراهم خواهد ساخت.

موسوی در پایان و در پاسخ به سئوالی پیرامون چگونگی فعالیت حزب توسعه و عدالت در انتخابات شوراها با تاکید بر اینکه بزودی ساز و کار و نقشه ی راه حزب توسعه و عدالت در استان خوزستان و برنامه ی زمانبندی اجرایی تا انتخابات ۱۴۰۰ تدوین و به اجرا در خواهد آمد ، ادامه داد ؛ تصمیم داریم بزرگترین اجتماع نخبگان سیاسی استان را برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شکل دهیم و با هماهنگی و هم افزایی و برنامه ریزی درست و دقیق با توجه به شرایط ویژه ی این روزها و جولان بیماری کرونا در دنیا که احتمالا تا یکی دو سال آینده ادامه خواهد داشت ، بهترین تصمیم ها را در این راه بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.