تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2020 - 17:43

با همت شاعری شهردار جوان اهواز و پرسنل خدوم شهرداری رخ داد: آب هست اما کم هست

با همت شاعری شهردار جوان اهواز و پرسنل خدوم شهرداری رخ داد: آب هست اما کم هست

هما خوزستان: تلاش های شهردار جوان اهواز که روحیه ای جهادی و انقلابی دارد برای رفع مشکلات مردم، پس از بارندگی ها قطعا ستودنی است. بکارگیری تمامی امکانات برای کاهش مشکلات یک خدا قوت گفتن به او ما را بدهکار می کند و اینها بی شک حاصل نمی شدند جز با تجربه و جوانی و

هما خوزستان: تلاش های شهردار جوان اهواز که روحیه ای جهادی و انقلابی دارد برای رفع مشکلات مردم، پس از بارندگی ها قطعا ستودنی است. بکارگیری تمامی امکانات برای کاهش مشکلات یک خدا قوت گفتن به او ما را بدهکار می کند و اینها بی شک حاصل نمی شدند جز با تجربه و جوانی و اعتقاد به خدمت کردن به مردم و این بالاترین درجه از موفقیت است که خدمت به مردم را بزرگترین نعمت بدانیم

میثم حلالی نصب

فلاش بک:

آبان و آذر سال ۱۳۹۸ بارندگی های سیل آسا آن قدر پشت سر هم بارید که کمتر خیابان و محله ای در اهواز را می توانستیم پیدا کنیم که درگیر مشکلات آب گرفتگی نشده باشند. همین خیابان ۱۸ پادادشهر برای اولین بار بود که ۳-۴ روزی درگیر آب گرفتگی بود و امکان نداشت اگر بخواهیم از سوپرمارکت سر کوچه خریدی جزئی داشته باشیم، تا ساق پا در آب فرو نرویم.

تصاویر متعددی از تا کمر بودن مردم در آب در جای جای اهواز اعصاب ها را بهم ریخته بود و خیلی ها مدام پتک خود را بر سر کم کاری شهرداری و … می کوبیدند.

وقتی دو دوتا چهارتا می کردیم میدیدیم حق هم داشتند شاید بیراه هم نبود و کم کاری های گذشتگان و عدم تخصیص بودجه برای احداث سیستم دفع آبهای سطحی مردم را دچار بحران کرده بود.

اما بارندگی های سال ۹۹ که میلی مترهایشان شبیه و یا حتی بیش از پارسال بود آن قدری که مردم را دچار مشکل در سال گذشته کرده بود در سال جاری نکرد.

همین خیابان ۱۸ غربی پادادشهری را که برایتان مثال زدم شاید به بیش از ۳ ساعت هم نکشید که آب فروکش کرد و  دیگر اثری از تا ساق پا رفتن در آب نبود.

یا زیرگذر شریعتی دیگر خبری از کشیدن نوار زرد مبنی بر اینکه احتمال خطر با ورود به زیر گذر وجود دارد نبود و جای جای اهواز که قطعا تلاش بدون وقفه شهردار و پرسنل خدوم و خستگی ناپذیر شهرداری بسیار برای بدست آمدن آن تلاش کردند تا آن میزان دچار بحران آب گرفتگی نبودند.

همین مدت بعد از بارندگی هم وقتی تلاش ها را می بینیم که ساعت ۲ بامداد کارگران شهرداری مشغول کار هستند برایمان یک شوق و انگیزه ایجاد می کند که دستهایمان را به نشانه تشویق شهردار به هم بکوبیم، زیرا می بینیم بدون دریافت کمک شایانی از دستگاه های بدهکار به شهرداری و یا دریافت حق آلایندگی ها و … شهردار در چندین جبهه نیروهای خود را بسیج و در کنار دستگاه هایی که اعلام آمادگی کردند کاری کردند کارستان تا اگر هم آب باشد ولی کم باشد و یا حداقل نسبت به پارسال به چشم نیاید.

بعد اخبار مختلف را که مرور می کنیم و می بینیم ۳۰۰ نقطه در اهواز نیاز به توجه دارد و باید هزینه هنگفتی برای آن پرداخت تا به نتیجه برسند بیشتر پی به این می بریم که شهرداری با توجه به اعتباری که در اختیار دارد قطعا نمی تواند همه را از خود راضی نگه دارد.

اما سه شیفت مشغول کار بودن برای دفع آبهای سطحی و اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریالی اختصاص دادن به این مهم قطعا امیدواری در مردم را بیشتر می کند و تنها ۲-۳ نقطه بسیار حاد در اهواز وجود دارد که قطعا با تیزبینی که شهردار در این زمینه دارد می توانیم امیدوار باشیم که با حمایت مسئولین ارشد استان سریع به این قضیه هم خاتمه دهیم.

پایان:

تلاش های شهردار جوان اهواز که روحیه ای جهادی و انقلابی دارد برای رفع مشکلات مردم، پس از بارندگی ها قطعا ستودنی است. بکارگیری تمامی امکانات برای کاهش مشکلات یک خدا قوت گفتن به او ما را بدهکار می کند و اینها بی شک حاصل نمی شدند جز با تجربه و جوانی و اعتقاد به خدمت کردن به مردم و این بالاترین درجه از موفقیت است که خدمت به مردم را بزرگترین نعمت بدانیم، همین که آب گرفتگی امسال نسبت به سال گذشته در بسیاری از مناطق به شدت کاهش یافته نشان از تلاش و خستگی ناپذیری شهرداری برای آسایش و آرامش مردم است و تنها یک جمله می توان گفت: به همت شهردار و پرسنل شهرداری رخ داد: آب هست اما کم هست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.