تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 دسامبر 2020 - 14:45

آبگرفتگی ۵۰۰ منزل در اهواز طبق برآورد اولیه

آبگرفتگی ۵۰۰ منزل در اهواز طبق برآورد اولیه

فرماندار اهواز با بیان اینکه در پی بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰ درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند، گفت: طبق برآورد اولیه ۴۰۰ تا ۵۰۰ منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند. هما خوزستان: جمال عالمی‌نیسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر اکثر آبگرفتگی مناطق اهواز

فرماندار اهواز با بیان اینکه در پی بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰ درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند، گفت: طبق برآورد اولیه ۴۰۰ تا ۵۰۰ منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند.

هما خوزستان: جمال عالمی‌نیسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر اکثر آبگرفتگی مناطق اهواز به جزء منطقه کمپلوی شمالی و جنوبی رفع شده است.

وی افزود: هر کاری که به ذهن مردم برای رفع آبگرفتگی خیابان زکی‌زاده در کپلوی شمالی می‌رسید، انجام دادند اما تاکنون مشکل این خیابان رفع نشده است. همچنین آبگرفتگی در خیابان فرحانی و الهادی ادامه دارد.

فرماندار اهواز بیان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر بیش از ۸۰ درصد معابر اهواز دچار آبگرفتگی شدند. طبق برآورد اولیه ۴۰۰ تا ۵۰۰ منزل دچار آبگرفتگی شده‌اند.

عالمی‌نیسی تصریح کرد: در حال حاضر در خیابان زکی‌زاده و انتهای خیابان الهادی تنها خودروهای شاسی بلند امکان تردد دارند. بیشتر ساکنان این دو منطقه، منازل خود را ترک کرده‌اند.

وی بیان کرد: اقدامات برای رفع آبگرفتگی این دو منطقه ادامه دارد و احتمالا تا امشب سطح آبگرفتکی خیابان زکی‌زاده مقداری کاهش یابد. بعید به نظر می‌رسد آب این خیابان تا فردا صبح کاملا تخلیه شود.

فرماندار اهواز گفت: از نظر تهیه پمپ مشکلی وجود ندارد اما مجاری تخلیه آب پر هستند و ظرفیت تخلیه این میزان حجم آب را ندارند و به تدریج آب در حال تخلیه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.