تاریخ انتشار : جمعه 6 نوامبر 2020 - 14:51

کی قرار است تمام شود این استرس کشتنی انتقال آب/افشار پرویزی بابادی

کی قرار است تمام شود این استرس کشتنی انتقال آب/افشار پرویزی بابادی

افشار پرویزی بابادی:هما خوزستان: استرس، این بدترین اتفاق برای مردم مظلوم استان خوزستان است و از بخت بد گویا قرار نیست این سم مهلک به قول خوزستانی ها از سوی استانهایی که هیچ وقت سیرآب نمی شوند به این زودی ها پادزهرش ساخته شود و دست از جان ما بردارد. استرس اینکه هر سال تونلی

افشار پرویزی بابادی:
هما خوزستان: استرس، این بدترین اتفاق برای مردم مظلوم استان خوزستان است و از بخت بد گویا قرار نیست این سم مهلک به قول خوزستانی ها از سوی استانهایی که هیچ وقت سیرآب نمی شوند به این زودی ها پادزهرش ساخته شود و دست از جان ما بردارد. استرس اینکه هر سال تونلی حفر می شود و تلاشی صورت می گیرد تا جان نیمه جان کارون را شمشیری دیگر بزنند، سالهاست توسط استانهای بالای دست سرچشمه های رود کارون مردم خوزستان را عصبی و تندخو کرده.
یک روز برنج کاران اعتصاب می کنند، یک روز گندمکاران ، گندمشان آب ندارد، یک روز پرورش دهندگان ماهی در حال ورشکستگی قرار می گیرند، روزی دیگر غیزانیه بی آبی زخم سرباز می کند، یک روز مردم یک محله را می بینیم که شبها منتظر هستند بدلیل کاهش مصرف آب مخازن شان را پر کنند و روزی دیگر اتفاقی تلخ در خصوص کمبود آب در استان خوزستان.
خوزستانی ها به مهمان نوازی و دست و دلبازی معروف هستند و هر میزان آب برای شرب باشد به هر جای ایران انتقال یابد را هم فاقد مشکل می بینند، اما اینکه وقتی می بینیم آب را برای مصارف غیرشرب می خواهند در صورتی که مردم تشنه با دبه های آب در برخی مناطق صف می بندند ، وجدانمان نمی گذارد در خصوص کیلیپ های منتشر شده در فضای مجازی بی خیال باشیم و بگذاریم این استرس تصمیم گیری ها برای انتقال آب روح و روان مردم استانمان را بیازارد.
براستی کی قرار است تمام شود این استرس کشتنی انتقال آب؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.