تاریخ انتشار : دوشنبه 16 نوامبر 2020 - 13:47

طراحی و ساخت دستگاه بار مجازی در شركت آغاجاری انجام شد.

طراحی و ساخت دستگاه بار مجازی در شركت آغاجاری انجام شد.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري ‌در راستاي خودكفايي در حوزه تجهيزات الكترونيكي با تلاش كارشناسان فناوري ارتباطات دستگاه بار مجازي با استفاده از توان و دانش داخلي طراحي و ساخته شد. حسين شالوئي رئيس فناوري و ارتباطات شركت با اعلام اين خبر عنوان كرد : دستگاه بار

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري ‌در راستاي خودكفايي در حوزه تجهيزات الكترونيكي با تلاش كارشناسان فناوري ارتباطات دستگاه بار مجازي با استفاده از توان و دانش داخلي طراحي و ساخته شد.

حسين شالوئي رئيس فناوري و ارتباطات شركت با اعلام اين خبر عنوان كرد : دستگاه بار مجازي يكي از تجهيزات مهم حوزه ارتباطات است كه از آن در افزايش طول عمر باطري هاي اضطراري و نيز پيشگيري از تخريب سلول هاي باطري استفاده مي شود كه كارشناسان اين شركت موفق شدند با استفاده از دانش بومي خود طراحي و ساخت آن را انجام دهند.

مهندس شالوئي با اشاره به پروژه ساخت اين دستگاه و  نقش مهم آن در خوكفائي شركت افزود: كارشناسان اين شركت با بررسي دقيق بر روي مدارات دستگاه موفق به ساخت اين دستگاه در ابعاد بسياركوچكتر از نوع موجود در بازار شدند كه اين موضوع گام مهمي در حوزه ارتباطات است.

 ايشان ضمن قدرداني از تلاش همكاران فناوري و ارتباطات گفت: ساخت اين دستگاه سود و صرفه اقتصادي قابل توجهي را براي شركت در بر داشت.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.